logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【監察新科議員】泛暴派罩益「黃」友 聞「警」查詢即喪鬧

2020-02-15

泛暴派認叻認唔切,不但搞到自己褶苤A更被質疑淨係益返「自己友」。香港文匯報日前收到市民C先生報料,話自己前晚致電觀塘區議員王偉麟查詢派口罩詳情時,問鬙y「警察家屬派唔派」後,王偉麟即大發脾氣鬧佢「你好煩」,然後「cut」線了事。佢批評王偉麟態度惡劣地冷待當區選民,辜負市民期望。

一眾泛暴區議員前日趯elegram同facebook宣佈合辦「Project R」,話派10萬個BFE口罩畀全港長者、兒童、孕婦及其配偶,要人預先登記,但詳情完全欠奉,並解釋話係因登記做法各區唔同,叫市民自己留意返該區議員facebook咁話。

點樣派都要遮遮掩掩,街坊怕「先到先得」、「遲鰼o個桔」,又驚唔係「黃絲」冇得哄A自然拿拿臨打畀議員問清楚。不過,街坊雖然諗住齊心抗疫,不分「黃」、「藍」,但有泛暴議員就未必咁諗。

王偉麟發癲「cut線」

泛暴議員旗幟鮮明鼓吹仇警已非一朝一夕,王偉麟今次一聽到街坊提「警察」即發癲「cut線」,反映泛暴派能否無私奉獻市民成疑,但成日淨係想益「自己友」就毋庸置疑,不如學鴾H]建制派點派啦!民建聯為解市民所急,日前將獲捐贈5萬個口罩,鬘誘1號派畀各區基層市民,其間完全冇經過「篩選」。 ■香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻