logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】網民批戴為選舉改口挺暴

2020-04-02

選舉近了,策略都要改變。今時今日「愛與和平」再冇市場,一度高舉呢個口號、「佔中三丑」之一奰嘆ㄖ妘ㄕn醒目改口話唔再反對暴力抗爭,連「武裝革命」都接受喎。唔少「獨人」見佢終於「悔改」,都大讚佢「進化」,「香港大專學界國際事務代表團」前發言人張崑陽甚至吹奏話「有一種法治叫戴耀廷」,真係令人打冷震。有網民就睇得好透徹,覺得一切都係為選舉︰「×U完,最後咪又返反(返)去『雷動2.0』。」

壹傳媒創辦人肥佬黎(黎智英)當年已經俾人揭發佢話戴耀廷「書生做事,唔幫唔掂」,而佢旗下鵅m蘋果日報》亦一再配合戴耀廷鼓吹違法「佔中」,日前該報又有助攻,幫戴耀廷做鷜g撐「勇武」訪問,一再推倒2014年鵀菑v,由當年聲稱要非暴力地「公民抗命」,到(M)家變成「非暴力其實是暴力的支持基礎」喎,仲話唔再反對暴力抗爭,連「武裝革命」都接受。

「的士梁」「讚」戴進步神速

呢番深得「勇武分子」心翵末蛂A引起唔少「獨人」讚不絕口,例如「港獨」組織「香港民族陣芋v就話佢「呢幾年真係有進步」;曾經被DQ立法會議員資格鵅u獨人」「的士梁」(梁頌恆)亦「讚」佢「進步神速,值得致敬」。

嘲最後咪又返去「雷動2.0」

有人就留言問「的士梁」係咪會參加「雷動2.0」,「的士梁」就自嘲「『香港獨立』前都入唔到閘」。其實咪係囉,討完蠵E進選票歡心,「獨人」又冇得選鵅A有咩所謂隉C所以「Alan Kong」都話︰「×U完,最後咪又返反(返)去『雷動2.0』。」

佢就冇得選隉A有齯H就有「大好前程」,例如日前鐪acebook起勢吹奏戴耀廷黿i崑陽。張崑陽突然同戴耀廷攀關係,話自己中學讀過佢鵅u『法治四層次』理論」,令佢第一次知道有「以法達義」呢個終極目標,仲以標題同結語話「香港,有一種法治,叫戴耀廷」,簡直就係民主黨鄺俊宇上身咁令人打冷震。

肉酸都唔緊要,好過未表態龠}始俾人逼宮,分分鐘下屆立法會都見唔到佢。當戴耀廷都講得出「法治已死」呢齯f號,唔少人就追問「over my dead body」,即係公民黨黨魁楊岳橋,睇佢幾時先會「悔改」。係囉,唔知幾時呢?今鋪真係「香港,有一種悔改,叫『法治已死』」苤C■香港文匯報記者 甘瑜、郭家好

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻