logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】「導師」爆被呃 「龍門」鬥數罪狀

2020-04-17

前員工公開錄音 批老闆用完即棄 陳聲踩多一腳

「黃店」食「人血饅頭」食到狗咬狗?龍門冰室老闆張俊傑自去年11月底開始營運「香港人鵀B室資源分享中心」,話會資助識唔同手藝嚝仵v培訓因「抗爭」失業鵅u手足」,仲會鬖B室幫導師寄賣「黃營」產品,並聲稱拆分收益後剩低嚙會咱h幫「手足」喎。早前佢就不斷被爆呃捐款嬼鉬D,近日又有幾位被佢用完即棄麉e員工同「導師」都又鷅穭W爆新料,公開張呃錢過程鼤嶀扆O錄同錄音。張隨即寫鷜g六千字鴾憭j數對方罪狀,真係愈揭愈狗血,完全冇眼睇。■香港文匯報記者 雨航

自稱係張俊傑麉e員工「Marco Yeung」日前鐪acebook自爆,佢話2月被張無理解僱後,對張鴭狶@所為實在睇唔過眼,批評對方利用一個又一個嚝仵v同「手足」幫佢賺錢,仲要用完即棄。為鱆止張吸乾「黃絲」嚙,佢就諗住搵傳媒揭露「真相」,仲話「黃媒」《蘋果日報》同《立場新聞》基於唔想拆散M場「運動」同分化「黃色經濟圈」,所以「選擇沉默」,佢「走投無路」下唯有搵「黃營」覺得係「藍媒」鵅m東周刊》幫手。

「導師」催找數 老闆已讀不回

同「人血龍門」合作過麊廘P導師陳聲亦鐪b專頁「陳聲工作室」公開同張鼤嶀扆O錄,仲拍鰼齯蠾P網民「還原真相」。根據佢提供鵅u證據」,的確見到陳交鰴f後仲催鰲X次叫張「找數」,但從張聊天記錄截圖睇,張都「已讀唔覆」。

陳又提供另一個「香港人鵀B室資源分享......」群組聊天記錄度見到,張話要搵個箱裝起晒齱u死人花牌」同電線寄返畀陳,等陳收到「嚇×死」喎,又話再撈躟戙說B糖、油,「收到都唔知點玩好。」

有網民則鐪b專頁「倫敦人西先生手記」公開另一批張鬧陳鼤嶀扆O錄同錄音,仲話陳個仔因為「抗爭」蕩罊吽A而張計劃「打×陳聲鶠]個)仔」,個網民都叫大家睇完「證據」再判斷鵀角擏磛魽u彬彬有禮」黿i到底人格係點。

老闆稱對方冇料兼態度散漫

巧舌如簧黿i就鐪b寫鷞O六千字反擊,佢唔點名批評「Marco Yeung」自稱有商業管理經驗,可以幫佢處理好「手足」屩儕e培訓同出糧事宜,仲索價兩萬八人工一個月,點知張請M位員工後發現對方冇料兼態度散漫,所以先冇再合作。

張又話,陳聲公開儭禤くㄚY片面之詞,佢話陳冇辦法證明瓥f唔係淘寶,所以先「知難而退」,仲話陳成日帶大批中年學徒搵佢垣匢~60蚊儭玊U,希望對方唔好因為錢講灟讔齱C

網民睇完得啖笑,「Tree Wan」就話:「講咁多怨言何苦?黃色經濟係咁啦,咁多要求又要出糧,又話要拎個真心出薄A唉!」「Man Ray」就回應話:「極之同意呀,食得龍門的良心經濟圈,就預鷩H時變condom啦」「Fong Cen」就話睇透驉G「以『黃店』為名搵紅利白利、鬺Q黑利鴭戚齯謅@間,佢]志在只係一個利字。」

雖然咁多「受害者」都出蟑訴,但都有龍門忠粉為張護航。「黃店」「柏雅動物診所」就發文盲撐,「某d(齱^人就算仆×,起碼佢都有付出過啊!」佢仲講到「明」:「咩藍(顏)色鴾H都會有愛護動物鴾H,唔表態就係有人]鵀菪恁A咁黃色鴾H一定要正人君子?」「HY WONG」就質問:「咁即係你暗示『黃絲』都唔係正人君子?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻