logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】「黃問卷」自爆:逾七成人周幫襯黃店零次

2020-05-15

自從班「黃納粹」做咩都要分「黃」、「藍」之後,佢]就提出鷕憭扆呇a鵅u黃色經濟圈」,「五一勞動節」仲搞鱄荂u黃金周」做噱頭谷消費,點知佢]自己個問卷調查就顯示,原來之前74.1%受訪者每星期幫襯「黃店」零次咁多,真係震驚14億人。「獨人」黎耀駿明顯接受唔到事實,憤而怒批班「黃絲」︰「你]快囓h死啦好無呀!門檻低到咁鴽靰妊ㄜ灠窗I」

「黃絲」陣營鵅u五一團隊」日前鐪b大講佢]「五一黃金周」鵅u好消息」,仲公佈鱄荌12,513人黻搢鷜晙d,但入面唔少數據都睇到人嘩嘩聲。其中,鰤搢齯H平均每星期到「黃店」幾多次時,竟有74.1%話「0次」,即大部分人都唔幫襯「黃店」,唔怪得之佢]要搞咁多花招。

咁個「黃金周」有咩具體作用呢?根據呢個調查,受訪12,513人入面,平均每人去4.5間「黃店」,平均消費537蚊,明明乘出螫o670幾萬,但大會就好有底氣咁推算2億收入出薄A真係又再「創造奇蹟」。但再睇返「黃金周」之前嚗ず琚A原來鶧}齯H都平均消費400蚊,乜原來搞咁大壇炱o少少分別?

雖然大會將呢堆數字形容為「好消息」、「反應熱烈」,但都有齯H睇到重點,就係其實多數人都唔幫襯「黃店」。「獨人」黎耀駿叫班人「去死」,唔少人亦留言問「幫襯有幾難呢」,黎耀駿就揶揄︰「難過網上俾(畀)嬲嬲,應該就好難。」

有人就問係全港市民定只係「黃絲」,黎耀駿好現實咁計,話就算用選舉條數計,當香港有45%人係「藍絲」,74.1%入面減走45%,都仲有29%人係「黃絲」而零幫襯,「29(%)係咪食屎狗?」

廖偉濂:呢個數令我懷疑人生

「香港眾志」常委廖偉濂亦以同一數據,爆粗話「七成幾人一個禮拜都去唔到一次黃店wtx,呢個數令我懷疑人生。」

呢個時候又有「不分化」人跳出薄A「Kin Cheung」話︰「我想知道『藍屍』會唔會×自己人唔幫襯?我只想『黃店』更多元化,更具競爭力,更多選擇同宣傳。」係囉,唔好鬧啦,家醜不外傳好鵅C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻