logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

薛凱琪懶搵真命天子

2020-07-08
■薛凱琪表示新歌名最後決定用上南昌街,因為夠親民。■薛凱琪表示新歌名最後決定用上南昌街,因為夠親民。

香港文匯報訊 (記者 文芬)薛凱琪(Fiona)日前接受節目主播許文軒(Edmond)專訪,大談返回娘家再推出新歌感受。她說:「之前可以話係半刻意暫停鱄絳眹こ~,因為覺得一心不能二用,過去想專心建立自己麊A裝品牌,而且離開上間公司之後,自己想學識營運去照顧自己,咁就可以幫到我未來鴾u作。」

Fiona表示:「自從我出鱄犖q(《南昌街王子》)之後,我發現有好多人都鶣覂狙悁P住,而我讀書時都成日去鶣袪R布同絲帶。」問到Fiona現實生活中的「南昌街王子」時,她說:「我仲搵緊,其實我做炟u係可以30日就做足30日,如果有時間玩儭隉A我又好懶去一灟砲秅H麍鸕|,所以我係好難同懶去認識陌生人,不過我信緣分,要蟈N薄C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻