logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【網議政事】鄭錦滿翻舊賬 寸袁嘉蔚係「左膠」

2020-09-09
■鄭錦滿貼出袁嘉蔚在「佔中」時幫警員撐傘屩竅菕A並揶揄自稱「抗爭派」的袁嘉蔚係「左膠」。 鄭錦滿fb截圖■鄭錦滿貼出袁嘉蔚在「佔中」時幫警員撐傘屩竅菕A並揶揄自稱「抗爭派」的袁嘉蔚係「左膠」。 鄭錦滿fb截圖

傳統「飯民」同「抗爭派」開片開到一地血,但其實「抗爭派」入面都有唔少紛爭,曾經「相對理性」都會俾人算賬。「熱血公民」副主席鄭錦滿前日就鐪acebook貼鰼i袁嘉蔚騿u佔中」時,幫企鷌K馬前巀筏撐傘擋雨麍菕A仲揶揄對方鵅u抗爭」方式十分給力,而且「畫面好靚」。唔少網民紛紛轉載相片,嘲笑袁嘉蔚當日鶱飺Y前扮洁A力踩佢冇資格叫「抗爭派」。

貼幫警察撐傘舊相鞭屍

由「香港眾志」退出蟆答臐u素人」參選,袁嘉蔚有幾「抗爭」大家都見。睇返2014年,茼礅B褸懮舉起一把縮骨遮,雖然連對面警員鴷b個頭都遮唔到,但少女鼤敞咱R滿住愛,難怪網民恥笑呢張相「畫面好靚」啦。

鄭錦滿貼完相仲設計對白話:「當共產黨出解放軍黈伬唌A香港警察就會企返鰣輕鉹H劗銦I而(??)家針對前線警員,到時邊個幫我]手?冇好處謘I我]要感化佢],令佢]企鬺]呢邊!」

唔少「抗爭派」網民就起勢踩袁嘉蔚係「扮抗爭派」。「Lai Tim」揶揄:「『抗爭派』最強武器:溫柔。」「Grico Ngai」就不滿:「佢]咁都叫『抗爭派』,唔怪得香港輸到依(??)家咁樣啦!」「Maymay suen」就話:「其實佢鶧}可能都想好似『學民思潮』鶦Z咁出鵀W,點知相影鬫冇人採訪佢。」

不過,當日袁嘉蔚雖然冇人採訪,但今日佢已經係區議員,相反鄭錦滿就乜都唔係,咁樣挑戰區議員,當然有反噬風險。

自稱2016年立法會選舉投過鄭錦滿鵅uLaser Burner 」就批評:「又怨婦mode(模式)上身......佢地(])過去一年做過咩大家都睇住,佢地(])再犯唔使你鞭大把人鞭,但無啦啦出過(個)鞭屍post鴷堛滌腆A?」

「Nazii Wong」就寸返對方,話張相係反映事實:「有人做鬙顙ヾA因為大家都欣賞佢,所以影相表揚,身邊鷸d(朋友)都覺得畫面靚。但點知社會鴾狨陪曮Y咁,都指出行為同教育有毒同虛偽,得不償失。你認為咁叫鞭屍,隨你啦,記住,欓菻Y大家有份製造齔e面。」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻