logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

每朝被女兒吻醒 周柏豪甜到入心

2020-10-20
■周柏豪(左)有了女兒之後改變不少。■周柏豪(左)有了女兒之後改變不少。

香港文匯報訊(記者 李思穎)周柏豪近日推出新歌《劫後餘生》正是為自己這一年的慘痛經歷打打氣,當然女兒也是他的快樂泉源,每天清早給女兒錫到成面口水令他甜到入心。

柏豪接受訪問表示:「冇出歌呢一兩年時間,自己有好多低潮,發生鬫n多事,對自己謠翰Y好慘痛,一生人都唔想再發生,呢首歌可以話係同大家和自己打氣,初初唱黈伬埻n投入情緒,每次都好激動,會諗返好多當時齛堮懼感,現時每次都好期待唱呢首歌,因為每次都有唔同巀孺鞢A唱完自己會開心驉C」

受疫情影響下,柏豪反而有更多時間陪伴女兒,他說:「見證到女兒多個第一次,包括叫我爹爹,不過阿媽話我太太出街好耐未返屋企時,囡囡話媽媽曳曳,呢個我好想見證一下,哈哈!」他還透露:「阿女每朝都錫到我醒,佢會爬上薄A上唇下唇都錫,搞到成面口水,係好U!可能同太太拍拖太耐,都15年,所以同囡囡一齊儱P覺更強烈,(擔心太太會呷醋?) 唔會,你估淨係錫我咩,囡囡錫佢先錫我謘I」

柏豪有了女兒之後改變不少:「M家屋企會聽多魖鉭q同古典音樂,以前會聽樂隊同傷感嚘q,始終電波會影響BB,所以太Moody唔係咁好,仲有工作完想飛快回家見佢]。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻