logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

袁文傑兌現承諾娶張潔蓮 呂慧儀滕麗名齊撐劉丹做視帝

2020-12-22
■呂慧儀(左一)支持丹爺(左二)奪視帝。■呂慧儀(左一)支持丹爺(左二)奪視帝。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)無迅B境劇《愛.回家之開心速遞》一班演員昨日出席「冬至歡騰迎新年」活動,有份獲提名角逐台慶頒獎禮視帝的劉丹(丹爺)、視后的林淑敏、呂慧儀、滕麗名亦趁機拉票。她們均表示會投丹爺一票。而袁文傑即將迎娶張潔蓮,兌現結婚承諾。

呂慧儀和滕麗名昨晚都可以提早收工回家食冬至飯,呂慧儀表示都是媽咪下廚,她回家食就可以,她又笑指兒子鍾意聖誕多過冬至:「佢成日都話要買禮物畀屋企人,但係就無我份,我問佢邊度姪買,其實都係用我蠵。」她又謂有感街上始終很多人,會揀少人的日子帶兒子外出睇燈飾。滕麗名就指街市的人流比路面更多,有時見到太多人都嚇驚了。她謂已有7、8年沒有留港做節,通常這個時候她已飛往外地滑雪,但今年因疫情關係留港跟家人食飯慶祝。

談到兩人同樣有份角逐視后,問到兩人可有信心?滕麗名笑言瞄準「最受歡迎電視女角色」,視后就留給呂慧儀,最佳劇集支持《愛.回家之開心速遞》,視帝和女配角獎都給自己人丹爺和蘇韻姿;呂慧儀笑言會抱平常心:「丹爺話會投票畀我]謘A男主角一定投畀丹爺,今年唔得就下年,唔得就再下一年,其實最緊要大家開開心心,慶幸M家每日有工開。」滕麗名又表示已恭喜劇中拍檔袁文傑,終於兌現承諾將結婚,都替他高興。

袁文傑慎重考慮生小孩

袁文傑與女友張潔蓮拍拖9年,將於今個月拉埋天窗,問到大喜日子日期,袁文傑卻賣關子:「差唔多都係呢幾日啦,(聖誕節?)都係近齯j日子,其實仲未落實個地方,不過都有好多選擇,我個人好隨意,都係好簡單兩家人食飯,就算兩年前媽咪未走都係咁打算,現時又唔可以邀請朋友,可能明年至搞個派對邀請同事朋友慶祝。」

結婚在即,問到袁文傑心情可緊張?他笑說:「冇特別緊張, 可能都已經等待魖潀~, 我都有鷇咪靈前講聲,因媽生前一直好擔心,今次終於兌現承諾,可說係實現媽咪個願望,朋友都話我係冇腳雀仔,不過自己年紀都唔細。」他大讚未婚妻對他很好,又肯等他,並願意以簡單儀式結婚。不過他直言婚禮有少少遺憾,因愛貓離世未能一起影結婚相。說到他可生個仔一起影?他說:「我年紀都唔細,我有慎重考慮過,如果要 (生)就要好快決定,否則過鰲N算。」

林淑敏表示前晚已提早在屋企跟家人食飯做冬,她笑說:「因為疫情唔敢太多人,我就同老公鰜峊灟僎滿A開住視像同親戚一齊邊食邊傾做節,遙距食飯都幾好玩。」

許家傑表示近日正忙於拍新劇《拳王》,之前以為拍完打擂台就唔使再除衫,原來仲有一場要拍,加上近日又吃多了,所以之後還要去跑步操弗。林淑敏笑說:「知道隔籬廠幾個男仔騷肌肉,都有借禶N過去睇,佢]好努力,操到成身肌肉。許家傑又稱因同時要拍《愛.回家》和《拳王》,試過連續14日拍通宵,雖然辛苦但很開心,林淑敏表示這個時勢有工開都應該開心。說到她有份角逐「最佳女主角」,林淑敏表示很開心,但比較喜歡龔嘉欣在《殺手》中的演出,會投對方一票,至於最佳男主角,她和許家傑都會投給丹爺,他們都認為丹爺在場的感染力相當強,亦是大家的精神領袖。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻