logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

庇暴教會廿員工集體劈炮

2020-12-27
■《立場新聞》稱20名教會員工集體辭職,以表達對陳凱興H失望同不信任。 《立場新聞》fb截圖■《立場新聞》稱20名教會員工集體辭職,以表達對陳凱興H失望同不信任。 《立場新聞》fb截圖

不滿陳凱興涉捲款潛逃 累夥計被通緝

「早走早荂A遲走埻纚荂C」講緊麉Y被網民戲稱專門「守護暴徒」鵅u好鄰舍北區教會」鶦Z員工:該「教會」月初被警方揭發瞞報約1,800萬元捐款,結果被銀行凍結5個共涉款2,500萬元鴾嶀f,部分職員亦被警方以涉嫌欺詐及洗黑錢罪拘捕。雖然一眾員工當初講到案件係「宗教及政治打壓」,但佢]近日竟然集體辭職,原因係要對正被警方通緝、目前連同家人身處英國黿郱|創辦人陳凱興表達「失望」及「不信任」喎。咁又係鵅A疑似中飽私囊鵀捘韝w經荅鞳A留鰜麰工隨時冇糧出,亦唔排除有更多員工被查出協助教會瞞報捐款,所以學鼣秦芨傚搢垮o快就「好世界」苤C

■香港文匯報記者 雨航

《立場新聞》近日報道,有教會員工匿名向傳媒發鱈吽u集體總辭聯合聲明」,而呢個消息亦經已從教會離職麊壑u劉家棟證實。

呢封聲稱由20位教會員工一齊寫嬼n明,提到員工本來希望「奮戰到底」,點知陳凱興「始終未能釋除員工疑慮,亦未曾重視員工的安危,更令同事感到不受尊重,未能安心工作。在眾多事情影響下,最終只好無奈選擇離開」。

聯署斥陳漠視員工安危

呢班員工仲話希望聲明能「以正視聽」,讓公眾對教會以至陳凱興有更多了解,但受保密協議所限,所以未能透露太多細節喎。

網民對囓摩鈳z露鼤虒`眾說紛紜。「Mark Yeing」就猜測:「『總辭』係因為教主及教主夫人拎走曬(晒)D(齱^錢,又隱瞞原來眾籌收鼲搹h錢唔入教會自己袋曬(晒),搞到留低鴾H全部涉嫌詐騙眾籌,只有所有錢入返教會,眾籌事件就冇詐騙成份,即係所有人都可以平安,但宜(??)家條神棍穿柜(櫃)桶箸(荂^草,其他人做炮灰,唔嬲就奇。」

網民寸淪炮灰唔嬲就奇

「Eric Yu」就揶揄:「個個身有屎,仲唔走?」「Alan Khng」亦揶揄:「基本上,只要把自己偽裝成對抗強權,都會面對無法預測的捐款收入。」「Mary Chung」則形容:「船長跳船後呼籲仍留在沉船上各船員須繼續努力永不放棄......但當水浸眼眉後船上眾人終於醒覺自己身處的不是羅(挪)亞荒(方)舟。」

眼見其他網民不斷鬧陳凱興同班教會員工抵死,「Virginia Yu」就遷怒《立場新聞》:「『聲稱』?《立場》你確定鰳u假先出稿得唔得?」「Boris Wong」亦慨嘆:「《立場》不再『立場』,竟然搞分化。」「歐陽神風」就話冇眼睇:「睇住d(齱^評論真係笑到碌落地,真正見識到咩(乜)叫做死都拗(詏)翻生。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻