logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

發哥「校長」合照 網民譏「黃絲」又要hang機

2021-01-18
●有網民轉載發哥(左)與「譚校長」(右)的合照。 fb截圖●有網民轉載發哥(左)與「譚校長」(右)的合照。 fb截圖

一向深受網民喜愛鴭P潤發(發哥),經常鬖璊s時被市民「野生捕獲」,而且對於大家鵀X照要求永無托手Z,加上言論親民,成功獲得一眾網民大讚「貼地」。因公開撐警而備受「黃絲」打壓嚘q手譚詠麟(校長)日前就同發哥一齊跑步,仲大讚發哥按摩手勢了得,關係幾咁融洽。唔知「黃絲」見到後,會唔會連發哥都割席呢?

譚詠麟日前鷊L博貼出同發哥鵀X照,表示自己晨運時遇上發哥,而且留言話:「(發哥)已經和我相約於不久將來一齊跑跑(步),順便試試發哥手勢」。過髐@日後,譚詠麟又再出post,表示自己已經同發哥跑完步,仲大讚佢:「唔單只跑得、教得、按摩得,仲攝影都得。」

一般人見到可能只會當作係茶餘飯後儭傶D,但「黃絲」就唔同啦,佢]只要見到任何人同撐警者一齊,或者唔合自己心意,都會「判官」上身,郁矕N話要「割席」、要批鬥,仲會妄想自己有能力封殺人]。難怪網民「Felix Tong」鷈銃K譚詠麟同發哥鵀X照時就話 :「『黃絲』又要hang機。」

其實「黃絲」鵅u割席文化」流行鼲搨@,相信唔少人都已經見慣不怪了。好似邊間公司鼤ㄚ~搵鰿Y躞嶺代言又話要「割」、「黃絲」KOL同建制派拍片又話要「割」、搭港鐵鵅u手足」都要「割」。或者一班「黃絲」會以為俾佢]「割席」嚗v響力好大,但事實上,除鼳]自己,邊有人在乎隉C●香港文匯報記者 倪思言

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻