logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

爆黃店賣假貨 黃絲反被屈掉包

2021-02-21
●黃絲聲稱買到假貨,但被黃店賣家反咬調貨。 連登截圖●黃絲聲稱買到假貨,但被黃店賣家反咬調貨。 連登截圖

連登發帖申訴 「黃衛兵」洗版鬧蠢:分化黃店

「黃色經濟圈」可謂全球知名「伏」地。噚日就又有黃絲鶶s登自爆,話蠠arousell買鱄笓irPods Pro想當係男朋友黿﹞H節禮物,但點知禮物送出後先發現個耳機係假。於是個黃絲就起底賣家,發現原來佢有間黃店,而幾輪狙擊後個賣家終於回應,但就反咬個黃絲掉包,仲要話不服就報警。本來可能諗住鶶s登申訴能有人同仇敵愾,但點知齱u黃衛兵」個個跳出謙x返佢蠢,仲唔滿意佢「分化黃店」,叫佢當自己捐款算。嘩,原來黃店係老虎屁屁唔掂得,唔怪得可以養咁多水魚囉。

●香港文匯報記者 文根茂

黃絲「坪洋之友」噚日鶶s登開post分享自己俾黃店老闆呃儭g驗,佢話自己1月28日,蠠arousell買鱄笓irPods Pro,諗住情人節送畀男朋友,賣家個post寫係「公司抽獎禮物,可能係水貨」,佢就覺得無乜所謂,於是搵賣家鰫籊五悼獢A「我諗住面交實無死。」

去到情人節當日,佢件禮物送畀男朋友,男朋友試用後發現iPhone會hang機,連線斷下斷下。佢即刻check盒上鮢erial number,見到保養到10月,於是就預約apple去check。

佢話2月18日,Apple check機發現部機係假貨,個盒鮢erial number係真,但部機係唔同。於是佢即刻去返Carousell搵賣家,亦起鼳底,「發現佢做Partyroom,ig係comeonparty.hk,自稱係黃店。」

賣家拒退貨:不服可報警

翌日個賣家就覆鼳麍d詢,話面交黈伬啎j家檢查清楚冇問題,之後隔鰹t唔多20幾日先話有問題,「如果個個都將賣比(畀)人既(鵅^係正貨之後垠荌眾f同人講有問題退錢,咁冇人擺上網賣野(洁^啦?」佢又繼續話「當然你可以選擇搵警方協助......換左(驉^件貨之後威脅我地(])報警叫我地(])賠償?我覺得不可接受。」

但「坪洋之友」就堅稱正版鴷]裝係同自己買到麰囍P,仲po埋相證明,又話賣家post麍菻Y假鴷]裝,「即係未交收前已經係假。」

網民嘲買家影衰黃絲

可能本來諗住有同道中人可以幫自己撐腰,至少同情鵀菑v嚝D遇,點知佢個帖就俾「黃衛兵」留言洗版。「沖出虧活v就話:「擺連登好威威?你咁蠢貪平係要俾錢人地(])賺下架(謘^啦。」「Merci_Arsene」話:「樓主先係影衰黃果(鶠^個,邊有黃絲好似你咁×笨×。」「寶福山雅治」:「分化黃圈,blocked(拉黑)。」「奧b」就質問:「點解有藍既(鵅^你唔×,你要專登開post×手足。」

「夜已深明天早起」就「安慰」佢:「不完美可接受可改善,我]黃店已經少謚捸A唔好再分化批評,唔該吞聲忍氣啦。」「Robinho」都好「開明」咁話:「黃店都係搵食隉A你咪蝕底小小囉,人地(])眾籌叫大家課金,你課都係不求回報嫁(謘^啦。」「在海中喚叫屎」覺得:「黃店不嬲都係黃色水魚圈既(鵅^副產品,係d傻×先話黃店好。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻