logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

貴圈真亂:岑敖暉還柙妻開心 網民好多聯想

2021-03-07
●「唔好踢爆我」發帖話:「岑敖暉無得放出黎(薄^,老婆笑得好開心。」 「連登」截圖●「唔好踢爆我」發帖話:「岑敖暉無得放出黎(薄^,老婆笑得好開心。」 「連登」截圖

攬炒派47人被控「串謀顛覆國家政權罪」,日前鬖銴E龍裁判法院接受4日保釋申請聆訊。被告之一岑敖暉儱s婚太太余思朗早前就鰝k庭外同記者呻,話被告4天都「完全無見過自己嚙豸H」。

不過,有網民發現當岑敖暉被判申請保釋失敗、須繼續還柙監房後,余思朗俾人影到鶺H後黻O者會台上同「民陣」召集人陳皓桓傾得好開心,唔只笑到瞇晒眼,仲鬘b分鐘片段內不停搔頭弄姿、連撥5次頭髮w。

點解新婚老公還柙監倉會咁開心?唔少網民都話係有「手足」「照料」。「Ricky Hong」話:「兄弟入冊幫手照顧阿嫂下半身(生),唔知有冇寫錯字呢?」「Wing Hong Ting」就話:「可能在說,你老公入冊,唔緊要,有我在呀!其後她如此高興為何?後面的大家自己去想像吧!」「John Ma」則話:「兄弟又可以齊上齊落。」

有網民更質疑係不忠跡象。「Nicky Wong」問:「潘金蓮撘(搭)上西門慶?」「Jason Jason」就話:「勾二嫂抑或去勾佬?」「George Lau Victor」仲玩押韻:「綠帽唔怕戴,仲可以防曬!」

●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻