logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

Patrick Sir宣布喜獲麟兒

2021-04-15
●Patrick Sir上載一家三口全家福。●Patrick Sir上載一家三口全家福。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林溥來(Patrick Sir)和太太關宛珊(Kimmy)的兒子林若嘉(Preemo)前日出世,初為人父的Patrick Sir在社交平台上載一家三口的溫馨全家福。

Patrick Sir 透露兒子Preemo重7磅幾,身長50cm,出世時喊了幾聲之後就張開眼睛望住感動到眼濕濕的他及太太。Patrick Sir又笑指兒子是個大隻BB,連醫生及助產士也指他頭又大又多頭髮,他說:「感恩天主賞賜一份完美屩妒屍q我同Kimmy,我]會好好愛護佢教導佢,令佢快樂成長,培育佢成為一位有愛心、有責任感、有能力鴾H,長大後好好咁貢獻社會,為世界帶薔翮鴽幭隉C」他亦不忘多謝老婆,並承諾永遠愛她及兒子:「好多謝你,多謝你咁多個月薯鵀檨B仔鴷I出!陪住你生黈伬唌A拖住你隻手,頭貼頭,鶪@刻覺得你好靚好偉大,你樂天正面嚘A度令我個心好溫暖。雖然我]已經做父母,但係鬺琱艄堣丑A你永遠都係我可愛鴾k朋友仔,對你儱R唔會有一絲減退。Will love you and Preemo forever!」初為人父的Patrick Sir更親自給兒子餵奶,流露出一臉父愛。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻