logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

杜琪艀蛬{新仔?

2021-05-05
●杜琪葶Q日出席虛擬銀行廣告發布會。●杜琪葶Q日出席虛擬銀行廣告發布會。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)杜琪腄]杜Sir)、鄭欣宜、盧瀚霆(Anson Lo)早前為虛擬銀行拍攝宣傳片,昨日三人到尖沙咀出席記者會,現場又首播宣傳片。首拍廣告的杜Sir,大讚欣宜及Anson Lo比他叻及醒目。

杜Sir與欣宜及Anson Lo在台上分享拍攝感受,主持問杜Sir跟兩位對手合作的感受時,他風趣說:「對手?點對呀?無咩感覺,有時我呢釂N演開戲鵅A對住佢]其實我係新仔,叻我好多,時代不斷在變,其實年輕同年老唔會相差太遠,可以參與年輕人活動同工作都幾開心。」

首拍廣告自認是新仔的杜Sir說,被問到對自己的演出給予多少分?他說:「導演叫我做咩就做咩,因為坐得太低睇唔到,都係幾好的體驗,原來做演員咁舒服,入行40幾年來未試過鬗驤廱搋}心、咁冇負擔同咁享受,之後如果有人請都會繼續拍。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻