logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【貴圈真亂】黃子華幫藍店賣廣告 黃民又掀內訌

2021-05-24

政治上腦龠懇歲s搵食都要分顏色,成日叫人抵制俾佢]藍標黻茪寣A盲撐所謂「黃店」。不過,俾唔少黃絲視為「子華神」麰輕銧刐w笑始祖黃子華,日前卻幫鼳]眼中屩觼掃瞍s告,仲鶻s告片中大騷招牌啜核金句,搞到佢]啼笑皆非。面對信奉翵k神「背叛」,唔少「手足」卻引用返子華麊鬙y「搵食隉I犯法呀?」,覺得應該照樣支持偶像,搞到被譏講一套做一套,但都有唔少黃絲嬲爆咁鬧子華「扮黃」。

黃子華日前為外送平台做代言,仲鷊s推出嚗s告中大騷「搵食隉A唔好搵自己笨」等精警金句。唔少網民睇完都話拍^叫好,更有唔少「同路人」轉載片段,大讚廣告似足迷你棟篤笑。好似「才子」陶傑就鐪acebook發帖話:「只拍出這段有藝術和舞台意味的廣告,證明香港最終一定有希望。」成日惡搞抹黑政府嚘臙C《100毛》創辦人林日曦亦鐪b轉載廣告片段,仲幫埋口賣廣告,話自己都有用呢個外送平台,仲同網民講:「條片有子華神,你]自然就會用個App謚捸C」

有黃絲鬧:呢條垃圾扮黃

事實上,呢間外送平台卻因為曾經鰣痗懇滂陔儮q視媒體落過廣告,同埋同藍店合作,早已俾班黃絲標藍。網民「眼鏡蛇」就騿u連登」以「大家幾時有心理準備抵制黃子華?」為題發帖。「比瓥尼稄誘U」更留言鬧子華:「呢條垃圾扮黃,吹到要賣樓拍戲,水×我地(])班黃手joke(足)入場睇套垃圾。」

不過,原來黃絲所謂鵅u原則」都只係得把口,偶像搵食最緊要,黃藍都可以放一邊。好似「通街都係處」就留言話唔應該用顏色批鬥偶像:「如果要非黑即白鵅A古天樂一直同中資合拍片,有幫中資藍紅底公司賣廣告,係咪又要批鬥?」

「眼鏡蛇」則認為「手足」唔應該雙重標準,只針對日前為藍店賣廣告餬irror:「同一性質翵ヾA佢]選擇性失明純粹想× mirror,你就知呢班人幾咁垃圾。」「老而不死是為賊」亦叫「手足」諗鵅G「咁係咪政客以外都唔需要批評,咁係咪唔反TVB藝人啦?」

對於班黃絲M家先識反思係咪應該將日常生活政治化,有網民就笑班黃絲亂咁標藍。好似「4位數字會員」就指出呢間外送平台只係歐洲企業:「熊貓德國公司,邊到(度)『紅底』?」「一息尚存壓榨到底」都話對黃圈心灰已(意)冷:「退鰶嚏A唔好煩,自己鍾意用咩App就咩App,鍾意食咩就食咩。」

唔少「手足」就話再分黃藍只係垠W薇砥C「老而不死是為賊」話:「最簡單飲水都唔知點算。」「你認真就輸了」就揶揄班黃絲:「買棵菜都要問下菜販支唔反(支)持『光復香港』。」 ●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻