logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】攬炒區員彭家浩拒辭職 網民譏怕失業難謀生

2021-05-24
●連登仔引述彭家浩表明會宣誓留任內容。  連登截圖●連登仔引述彭家浩表明會宣誓留任內容。  連登截圖

隨荂m2021年公職(參選及任職)(雜項修訂)條例》生效,區議員就要依例宣誓擁護基本法同效忠香港特區。唔少攬炒派區議員卻因為驚違誓要負上法律責任,近日爭相辭職。不過,攬炒派中西區區議員彭家浩日前接受網台專訪時表明,就算有人話佢違背自己信念都不會辭職。有連登仔即刻質疑佢戀棧議席,「根本佢怕失業,因為無謀生本事。」

曾與「獨人」密會美領館官員

彭家浩曾任香港大學學生會鴷~務副會長,亦曾係「香港大專學界國際事務代表團」黈痐艀身,早於2019年8月被踢爆同黃之鋒、羅冠聰和張崑陽等反中亂港分子秘密與美國領事館官員會面,而代表團隨後更宣布舉行所謂「英美港盟」集會,對於佢係咪會效忠特區和擁護基本法,可謂路人皆知。

近年借區員名義屢搞事

彭家浩近年亦借住區議員鵀W義做埋唔少衰洁C好似舊年8月中央派員來港支援抗疫,鬗丹靚洃中s紀念公園體育館設置「氣膜火眼實驗室」作病毒檢測中心,彭家浩等攬炒派區議員竟到場搞事阻撓,佢當時就被票控違反限聚令。

舊年10月,泰國發生反政府事件,聲稱係學生組織鵅u賢學思政」就鬗丹靚炾磳圻a城以舉辦黑暴相展街站播「獨」,彭家浩現身街站同負責人有傾有講,又指示義工企位,唔知仲以為個街站係佢開。而街站負責人就不停叫囂話「輸出革命」、「為香港民族挺身而出」。

舊年11月,彭家浩黻狦陪工作報告就涉嫌散播抹黑特區政府、警方鴷Ⅰ篣穈T,結果俾郵政署拒絕佢龠l遞申請。事後佢仲鐪acebook發帖稱郵政「打壓區議員」。

郵政署當時回覆香港文匯報查詢時就話,根據「投寄條款及須知」,任何人不得投寄任何違法、淫褻、不道德、不雅、令人反感、或帶永久形式誹謗或香港郵政認為不恰當的文字、圖片或其他物品東西。講到尾,彭家浩做過黻I炟u係多到數唔晒,就算佢唔辭職「堅持」繼續留任,究竟最終會唔會被DQ﹖大家拭目以待吧﹗ ●香港文匯報記者 黃書蘭

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻