檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 忘記密碼 | 加入最愛 | | 簡體 
2004年7月25日 星期日
您的位置: 文匯首頁 > > 娛樂
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

[2004-07-25] 華仔:最驚老竇畀錢我

放大圖片

 【本報訊】劉德華前晚為新歌《按摩女郎》於跑馬地拍攝MV,並且邀請伍詠薇任女主角。

夜更「的士司機」

 MV故事中,劉德華演一個的士司機,與舊女友重逢。該女友曾經告訴他想做結他手,今日卻成為按摩女郎,跟他做的士司機一樣,靠一雙手活出精彩人生,令華仔十分安慰。

 華仔拍電影以來,今次是第三次開的士於街上行走,雖然拍攝時間是半夜,不過依然引來很多途人好奇目光。不少的士行家看到隔鄰開著的士的竟是天皇巨星,不時於車廂親切地大叫「華哥」,跟華仔打招呼;跑馬地不少街坊也跑來找華仔簽名,一時十分熱鬧。

為九月演唱消瘦

 正積極為九月演唱會排練的劉德華,昨日看來消瘦了不少,原來他正在節食操fit當中,要在九月個唱中重現六舊腹肌美好身材。

 伍詠薇得知華仔開個唱,可是由於人在北京未能及時買到門票,曾經叫過朋友代買卻訂不到,前晚就親自開口問華仔可不可以代買飛。華仔笑道:「200蚊飛呀?都可以同你撲到。其他就冇啦……」

向太「大整蠱」

 華仔說:「最近我成日收到不少電話,真係好驚,唔知點算好。例如前日就收到向太一個電話短訊,寫著:『多謝你的100張演唱會門券』,我哪裡還會有飛呀?重話100張,嚇親我。我諗向太都係整蠱我,開玩笑隉A哈哈。真係好多謝佢咁多年都咁錫我囉。我老竇呀,咁多年開演唱會,未見過佢咁緊張,竟然日日追住我,問我幾時收錢呀?我老竇追住畀錢我,呢個情景,我咁大個仔都未試過,我邊敢收錢呀!我咪不停話:我返工啦,拜拜……」

新身份證影靚相

 談到鄭秀文個唱中,林海峰開玩笑說:劉德華同許冠傑結婚啦,生個Andy Hui出來給Sammi,華仔聽到後也哈哈大笑,他謂本來前日想去捧Sammi場,不過因為排舞,又要去拿新身份證,故最後去不成,接下來日子有空一定去捧Sammi場。

 記者問華仔新身份證影得漂亮嗎?華仔笑道,「影憮茪H重緊張過我,影完第一張,我話得啦。佢話唔好啦,影多張。我咪影多張囉。結果就影魖潀腹C我就覺得影一次就得啦,我影來影去都係咁靚仔啦,哈哈哈……!」

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

新聞專題

更多