檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2006年2月12日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 百花周刊 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

專題:情人復仇背後 黃詠詩 (第一五八一期)


http://paper.wenweipo.com   [2006-02-12]
放大圖片

 「舞台仲難表達『性』,現兜兜兩個人係度搞,你作為觀眾同四百幾人一齊睇,你有冇反應好,投唔投入好先?」所以,別抱太大幻想入場。

文:黃傑瑜

 編劇黃詠詩去年與彭浩翔合編的電影《公主復仇記》,電影以男主角公開前度女友之裸照作序幕,講述前度與現任女友共同對賤男施以報復,去年奪金馬獎最佳編劇。今年孤身上路,回歸最熟悉的劇場。

 以為黃詠詩會恨透男人,認為男人皆賤格,復仇有理。但原來當初接到彭浩翔五頁紙的劇本時,她只想著怎樣離開會議室。「佢相信男人個個都係衰,你畀人呃鱁捸C但我好相信個個人都係善良,無人有心去害一個人既。」所以,今次製作將會集中講兩個女生之間的感情,性為其次。

 「如果有得選擇的話,都係想做好人。復仇係因為受鰶阨`,唔知點算恣C」因為復仇背後,黃詠詩更加相信愛。

床上最真

 遠在電影之前,她已寫下一個關於外遇的舞台劇《纏》,劇本前半部是講述角色做愛時的反應,被詹瑞文形容為「男扯女濕」。《公主復仇記》後,一時間,黃詠詩收到不少要求其編寫關於性的劇本,不怕誤解嗎?

 「我係開放呀,哈哈。」

 「但我不會為了那些場面而去寫,你會見到肉酸既,好賣弄呀。我會睇主題,點解放呢場戲係度先﹖個蔔平I後的意思係咩。」

 「我覺得,『性』隊@段男女關係入面係好緊要既。唔係話鹹濕,去攪佢啦!兩個人隆O個時候係好脆弱,好trust大家,唔使野講,唔使用咩策略。個交流係最真既。」

孤獨村

 黃詠詩是一個敏感的人。幼時,父母離異,她只懂憤怒,甚至懷疑自己是否做錯事,中七畢業入演藝讀表演,環境轉變,她就心生不安,懷疑有人害她。要承受生命中的巨變,寫作成了梳理情緒的方法,選擇如此個人的方式,只因她想與人親近時,但又不信任別人,是個孤獨村。

 「寫作係好似寫緊一封信畀自己,話畀自己聽點解你會咁呀。」

 「觀眾邁說A會好似睇緊一個朋友既內心,而呢個朋友經歷既野,係好願意同你分享,因為我無乜朋友。」

 「我雖然有個妹妹,但我諗我既成長係好一個人,會孤獨,由細到大,好多野要自己處理,我既世界唔多人,但我又好想有個人陪喎,但我以前唔信人喎,你過螺郁琚Aclose完一輪,又發覺你又係咁樣走鼳,做攥祕繾屭鴐J野,點解會咁既?」

 「我以前唔知朋友係乜。直到入鷐@場,同人合作多驉A發現佢瓊真係好人,先有轉變。」

化到一半

 友情不多,但愛情不缺。《公主復仇記》中兩個女仔南轅北轍,一個天真又痴身,一個世故懂手段,說穿了不過是一個女生成長的前後對照,經歷愛情,黃詠詩說她介乎兩者之間,化與不化之間。

 「大w大w,拍髐K、九次拖之後,認識多驉A同朋友傾多搵,就發現有個循環。」

 「以前後生失戀,會四周打電話,問佢搵friend佢點,不停咁個幾月;大w大w,知道佢識鷛s女朋友時,哦,唔怪得之啦。慢慢你會放開搵,無咁cher囉。」

 「留得住個男人十幾年既女仔,通常都係EQ高,識得用咩方法去抓住佢囉。佢有外遇時唔好問︰你今晚係咪同佢一齊呀?宜係問︰你咁夜番既?嚇死我啦,仲以為咩事添。佢反而識關心番佢,知道晒男人既弱點,你企係側邊,你會好欣賞佢。」

 「但我呢個階段做唔到,如果畀我發現你有女人,會係屋企咬毛巾,仲要畀我發現佢後生過我,得十八歲喎,嗚嗚~~不過,我諗,到我大多幾年,唉,由佢由佢啦。」

後記︰

 正如很多普羅眾生,黃詠詩對年齡非常著緊︰「其實我未夠三十歲既,我要換智能身份證啦!」,但轉頭又自嘆光陰不再:「以前後生既時間呢……」、「做顩heatre九年,九年呀!!!」。

 三十關口前,心情難免複雜,但黃詠詩對愛情仍有盼望︰「當我再談戀愛的時候,我仍會再追求完美既關係。」

 天真定樂觀?

日期︰2月15日至26日

地點︰香港藝術中心麥高利小劇場

票價︰$160、$120

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
百花周刊

新聞專題

更多