檢索: 帳戶 密碼
檢索 | 新用戶 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2007年2月28日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

靚靚已為兒報幼稚園


http://paper.wenweipo.com   [2007-02-28]
放大圖片

 ■做了媽媽後的靚靚對著小朋友很有耐性。

 【本報訊】袁詠儀(靚靚)自三個月前誕下兒子張慕童(Morton)後,終於接下產後復出第一個工作,昨日修身後的靚靚出席bossini 07全新系列活動擔任嘉賓,跟十名於立春出世的金豬BB出場,並送上祝福!靚靚見到可愛的BB亦忍不住逗玩,又跟其他新任媽媽交流湊仔心得。適逢在豬年出世的靚靚,與大會準備了的巨型金豬合照,寓意富足一世!

不過向來說話直腸直肚的靚靚,在台上跟司儀森美表示,懷孕期間從沒有著過孕婦裝,森美隨即為靚靚兜住,聲稱那時公司還未推出孕婦裝而已,隨後靚靚亦醒目地大讚該品牌推出的嬰兒服裝質料舒服,絕對符合兒子穿著。

三個月大九個月尺碼

 靚靚談到三個月大的囝囝Morton即相當興奮,她形容囝囝雖然只得十三磅,身體卻相當長,買衫仔要九個月大的尺碼,靚靚笑言:「應該買六個月大都足夠,不過我終於明白點解那些媽咪買BB衫鍾意買大碼,因為BB大得好快,所以都唔敢買太多。」她更謂以前買東西都要型,現在就質料行先,不能弄傷BB幼嫩肌膚。她還透露已為囝囝報名入讀幼稚園,不過哪間就不講了,她帶笑謂:「我報了一間,怕唔收咪好瘀!」靚靚為囝囝取名「魔童」,平日都喜歡這樣稱呼他,有趣的是他真的有反應。

產後勤修身瘦八磅

 問到修身成績,靚靚坦言之前被雜誌寫她肥,已立刻減肥,這幾個月來,除了照顧囝囝,還積極通淋巴、節食、運動,做跑步機和樓梯機,終於瘦了八磅,她笑言:「只差在未爬山咋。我諗仲要減多十磅啦。張玉珊都話唔逼我做代言人,叫我日日上去做機。」靚靚又謂,幸好沒患產後抑鬱,她自言起初不習慣照顧BB,經常產生幻聽,尤以入夜更甚,連Chilam都說她太緊張,幸好醫生教曉她不用BB喊就立刻抱,漸漸她學會這種方法照顧囝囝,只是早前出席《門徒》首映,被指她整個人很腫,她解釋因為之前一晚囝囝病了,整晚難以入眠所致。

 昨日出席活動,可有不捨得離開囝囝?她說不會了,每次工作前都會叫齊父母到家中,及Chilam合力照顧囝囝,她就放心出門口。不過她對囝囝不會太高要求,只要讀好英文和國語就可以,不想他太辛苦,最緊要做個快樂人。問到現時和Chilam是否輪流為囝囝餵奶?她得戚表示:「囝囝已戒了夜奶啦,飲了一個月人奶都戒埋,那時餵人奶差點抑鬱。其實我想佢搞清楚奶樽同媽咪,餵人奶時,佢試過『擔』住來飲呀。」

【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

新聞專題

更多