檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年7月17日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

林建名未與何傲兒聯絡


放大圖片

■林建名及契女戴夢夢到灣仔會展書展,支持另一契女劉凱欣出書。

香港文匯報訊( 記者 植植)林建名及契女戴夢夢昨日到灣仔會展書展,支持旗下藝人兼另一契女劉凱欣出寵物書做宣傳。問到大少林建名同何傲兒突傳忘年戀,大少表示大家是朋友,自己同傲兒爸爸係好老友。咁係咪睇住何傲兒長大呢?林建名說:「我只係識鼳幾年。(現在見面是否尷尬?)沒有,朋友薄A是你們講(緋聞)。我都有傾佢簽為旗下藝人,但之後因為有些原因,要再睇下先。其實緋聞我冇乜所謂。(何傲兒因為呢單緋聞唔開心?)我未有機會打俾佢,都未有聯絡。(如果何傲兒咁細做你女友呢?)年紀冇所謂。(因為戀情曝光而驚驉H)真係冇諗過,可能真係嚇怕鱁捸A都唔再敢聽我電話。」真係冇諗過追佢?大少話:「大家只係朋友,真係冇諗,好似夢夢咁,最多上契。」記者叫大少同何傲兒上契?大少即反應甚大:「鵅H我已經有左右兩個契女(即夢夢同劉凱欣)。之前好多契女,嫁髐H都沒再理我。」夢夢聞言即謂:「我會理你,我們會理你!」

記者問夢夢,如果何傲兒做你契媽,接受到嗎?夢夢口窒窒說:「其實林生身邊多女性朋友。呢樣洁A你(大少)開心我就接受。」此時大少即流了一滴眼淚並抹眼,大少表示成日都會無緣無故流淚。

相關新聞
杭州公益晚會行禮 周迅高聖遠:我們結婚了
讚蓋鳴暉屬開心果易相處 陳豪望更多新面孔現無 (圖)
出食評書寸其他??模 王璐瑤:似過街老鼠 (圖)
Jessica C.幫人谷書被觀眾「倒米」 (圖)
譚小環再開檔做老闆周身傷 (圖)
姚嘉妮家有「怪獸兒童」 (圖)
莫文蔚對基仔婚訊早有所聞 (圖)
復工見記者緊張咬手指 李心潔除下婚戒 (圖)
跟伊健鴛鴦共浴 娜姐打底褲遭取笑 (圖)
林建名未與何傲兒聯絡 (圖)
黃智賢被劇本感動眼濕濕 (圖)
Jeana被導演投訴貨不對辦 (圖)
謙仔想裸曬令膚色更均勻 (圖)
《沒關係,是愛情啊》中韓同步播 D.O.嘆做人粉絲甚艱難
32年後再會港迷 五輪真弓獲小鳳姐獻花 (圖)
Big Bang代言《神魔之塔》本月底襲港 (圖)
奧莉菲亞懷特 產後騷身材 (圖)
板野友美性感抵台賣大包 (圖)
珍妮花 整靚個樣見前夫畢彼特 (圖)
《飛機總動員 2:救火大行動》 烈火雄心大冒險 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多