logo 首頁 > 文匯報 > 馬經 > 正文

【本報消息】劍斷浪千四最拿手

2017-06-29

早已篤定成為今季練馬師冠軍嚚痊钂哄A上周日憑隻「澳斯卡」勝出國際三級賽精英盃,取得季內第九十二場頭馬,成功打破告東尼一季最多九十一場頭馬,呢個塵封鰼答韙Q二年麍鶹,雖然蔡約翰今季大豐收,但睇蔡神仙在季尾階段仍然頻頻布下強陣,顯然沒有放軟手腳之意。

今周六香港共慶回歸賽馬日,安排上演三泥七草共十場日馬賽事,蔡神仙手馬依然夠惡,其中打王牌出戰二班草地千四米鵅u劍斷浪」(圖8號)贏面就最高,呢隻上年度澳洲周歲馬,短短兩季時間賽過十二仗已累積五勝兩位佳績,有超過五成半上名率,當中有三場頭馬是取自千四米途程,包括在今季296總場次以四分三身位擊敗「美麗傳承」;同埋上賽以個幾身位秒殺「恆駿寶駒」;今次休息個多月打王牌再戰勝途,蔡神仙對隻馬的機會分析說:「隻馬擁有高質,季初贏馬後狀態突然轉沉,仲要係越跑越差,幸好經過兩個月休息,隻馬能夠重拾角逐興趣,而且戰鬥力比之前仲提升唔少,其實前仗休後初出已有贏馬機會,但排鱄茪Q四檔被迫要放棄早段留在較後位置,處境相當不利,再加上陣上連番受阻,先是在接近五百米處受阻無路可上,之後在最後四百米關鍵黈禸鞈熊M塞鬫谷妠X二百米,雖然望空後立即追回不少失地,可惜為時已晚,只能姍姍來遲跑得第三名,所以上場檔位冇咁差,起步迅即跟在前列競跑,咁就輕易贏馬而回。而隻馬復課後狀態依然冇走樣,上周二由莫雷拉試課泥地千二米大閘,以輕鬆姿態跑得第二名,莫雷拉試完後表示對牠的進度相當滿意,預期牠今戰會有精采演出,大家可拭目以待。」

今年度三歲澳洲周歲馬「南方快車」,季內賽過兩戰均被捧成大熱門,結果首戰輸三個幾身位俾頭馬「嘉應小子」跑得第九名,上賽更是大敗跑包尾而回,今次休息逾半年始再上征途,蔡神仙表示:「隻馬質素唔曳,未能交出好成績,純粹是唔夠運而已,好似首戰咁,在陣上數度被困,尤其是鰝螂穭W根本都冇乜點騎過;而上場於直路被他駒橫越跑線,結果要大力勒避,再加上賽後驗出氣管內有很多血,所以先至跑唔出應有水準,幸好隻馬經過一段長時間休息,進度相當理想,最近幾課大閘都試得好好,尤其是六月初由莫雷拉試谷草千二米大閘,由頭帶到尾輕鬆取勝,莫雷拉試完表示隻馬進步好大。我相信今場只要陣上不受擠碰,能夠發揮出應有水準儭隉A相信會有接近嚘t出。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻