logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

與迪園合作送戲飛 《熱時》惡搞米妮極肉酸

2017-08-04
■《熱時》為乞金不停刷下限,玩埋低胸兔女郎、中坑茼怍g裙同白雪公主衫,唔知一向勁重視版權麰}士尼會點諗。 fb截圖■《熱時》為乞金不停刷下限,玩埋低胸兔女郎、中坑茼怍g裙同白雪公主衫,唔知一向勁重視版權麰}士尼會點諗。 fb截圖

「熱狗」(「熱血公民」)為課金乜都肯制,女主持茼Q帶睡裙表演玩火、男主持茞b底褲做意淫動作,已經超越鰽握j多數人黿`識同底線,格調之low(低)就係令人冇眼睇。不過,所謂冤豬頭都有盲鼻菩薩,竟然《熱血時報》有節目近日都同到迪士尼合作,去幫手送電影飛。咁痡o咁蹺,《熱時》前晚又有一個網台節目俾人課金要求主持換造型做「特訓」,包括有男人茼怍g裙同白雪公主衫,仲有低胸兔女郎添,唔知迪士尼見到點諗呢? ■香港文匯報記者 甘瑜

《熱時》一眾主持為課金無所不用其極,幾年前一眾男主持「直播叫雞」,同金髮女郎玩到不亦樂乎,令唔少網民嘩然之餘都印象非常深刻。近日有關節目內容雖然已經刪驉A但仲有一眾主持近期繼續少布演出,又或者直播俾人狂質雪條棍落口等,已經俾網民揶揄,再咁落去真係直播食屎同裸跑都似。

中坑玩底褲扮女僕老少不宜

不過,正當咁樣鵀甈偃Q社會主流唾棄鵀P時,《熱時》日前就推出驉u玩遊戲送戲飛」活動,聲言係同華特迪士尼(香港)有限公司合作,送出電影《打死不離3父女》優先場戲飛,但係佢]同迪士尼一家大細、老少咸宜鴽庤H好似爭好遠喎。

又唔知係契漫w贈慶,《熱時》前晚就有個「特別節目」, 話《實戰攻擋》搶佔《愚樂無窮》時段通宵特訓。點特訓?咪就係一班主持茼磼_裝異服去做「體能動作」囉,其中有男主持拎住條底褲笑意盈盈咁做預告,最後仲玩到男主持茼怍g儭g典紅色白波點裙,又有男人茼禨g你白雪公主套裝同扮女僕添。女主持都唔弱,低胸兔女郎服裝出場,個節目仲話「金主可以課金加插休息時間替代一組(體能動作),或者課金要求主持們更換造型」。唔知迪士尼見到佢]咁做,仲惡搞埋迪士尼人物服裝,會唔會後悔呢?

形象只有更差 前「熱狗」鬧毒瘤

事實上,「熱狗」近年九唔搭八儭`目內容,仲有佢]所謂「體育救港」等等,都令人對呢個政團晒頭,再爆出「熱狗」主席蟲泰(鄭松泰)鬧市民白痴、話「青症雙邪」抵死,更係進一步令佢]鴽庤H跌破人類認知。日前中文大學學生會前會長周X峰話要「本土派」、「自決派」合作,就提到「熱狗」已經自爆,人稱「滑鼠娘娘」、已離開「熱狗」瀎K頌晴亦乘機踩一腳話「呢班毒瘤一定要消失」,「『本土派』好多毒瘤--美其名姜篞蝴磭h自己侵吞窮奢極侈揮霍無度的人有之、只為爭取自己曝光留在鎂光燈下的人有之、利用身份食女食仔縱欲(慾)無度的人有之、只為威為型為疊馬的人有之、無能無才卻自視過高做齊上述之事的人有之......真係要大和解,一係就大家警惕自己努力改進認錯然後做好,一係就你自己消失,再唔係就大家淘汰你。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻