logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

北漂十年苦學普通話 唐文龍憑堅毅闖出一片天

2018-01-03
■唐文龍相信憑堅毅與自信,終有一天,有所成就。■唐文龍相信憑堅毅與自信,終有一天,有所成就。

暌違香港電視熒光幕10年的唐文龍(Michael),近日憑與人妻陳敏之在台慶劇《溏心風暴3》連場肉搏激咀戲而備受注目。回內地發展超過十年,唐文龍見證港星從十分搶手,到現在光輝前景不在。Michael勸告現在想北上搵食的藝人,真的先要好好裝備自己才能被人賞識。像48歲的他不時大騷一排6膠階j力腹肌,唐文龍就是相信,憑堅毅與自信,終有一天,有所成就。■採、攝:植毅儀/場地: Mad for Garlic

十年前唐文龍離開無芋A決心北上內地發展。今次回巢拍劇,唐文龍憑《溏心風暴3》出軌人夫鄭立安捱出頭,同人妻陳敏之演的黃以愛的不倫戀,連場激戰頓成劇集唯一焦點與睇頭,睇到觀眾火起,於網上齊聲討這對「狗男女」!

「鄭立安一角對我是好大挑戰,算係一個亦正亦邪的角色。因人物有婚外情富爭議性,一般演員都會迴避,但我覺得無所謂,因演戲不一定要常做忠角好人,亦正亦邪也是演戲,只要角色係有變壞的原因,所以我不做反派誰做反派呢?作為演員,有時做好人角色好悶,因為無炵o生,所有炡ㄚY你去補救,無需要出錯,但做壞人或者反派,好多事件,令到你鰬G事中出錯,咁先係生活,有真實感同埋有追看性。其實近兩三年,珍姐都有搵我拍劇,只因自己檔期不合而未成事,公司如有任何需要,我的大門是隨時開放,大家就唔好用回巢呢個字眼了。今次個角色爆出,只因現實真係有好多呢種人,背住太太受不住出面的引誘,好有真實感。」

從不跟女演員傳緋聞

唐文龍1994年於香港以歌手身份出道,推出首張專輯。其後於台灣推出華語唱片。之後簽約無邦q視,拍攝多套電視劇,多數擔任第二、三男主角。2005年約滿後離開。入行24年,基本上唐文龍從未同女演員傳出過緋聞,又甚少被傳媒影到佢拍拖,因此近年甚至有暗示佢是「基」的。

「你又講得真係好對,我真係未試過同女對手傳緋聞,以前拍戲、拍劇,拍完就算,從來沒有聯絡,因為當時有女朋友,唔想女方誤會。自己又唔鍾意出去飲洁A好唔自在,寧願一個人鰤楊重ョA做健身。今次算有進步,我有車過敏之的,也有佢電話。話說開拍前,佢主動找朋友取得我的電話號碼,開始溝通傾劇本。因為我們互相陌生,處理好親密的戲、感情上的糾結場面,是有一定壓力,但卻可以給新鮮感予對方及觀眾。因估唔到她會做什麼反應,火花更大。」

怨狗仔隊破壞約會

既然唐文龍主動提起女朋友,記者打蛇隨棍上,問起其「斷背」的傳聞。唐文龍直言現在沒有拍拖,都會想拍拖結婚,但遇到緣分比找工作更有難度,事業可以靠努力,但緣分不是努力就有收穫。唐文龍仲埋怨香港的狗仔隊破壞其好事,只因去年約了一個心儀女性外出食飯可惜被記者影到,嚇怕女方,令未開花的情緣,立即終止。

「我好肯定話畀你知,我一定係鍾意女人,仲要係非常之鍾意鶧式C在內地工作時有女朋友,惜最後未能開花結果。自己工作圈子細,又是一個宅男,更加難認識女仔。或者我不介意相睇,條件OK就可以。有時覺得搵個人可以與自己一生一世係好難的,人生際遇好有趣,遇到一個喜歡的人未必能結識,又或對方已心有所屬。擇偶條件當然是樣靚身材正,這是男人的通病,不過最重要是能夠溝通,最好懂英文,因為我的家人都在外國。」

內地發展先裝備自己

知道Michael有6膠階j力腹肌,只因去年看了陳嘉上執導的《蕩寇風雲》。其中有一幕,他和洪天明等露出上半身在沙灘練跑,真的睇到人嘩嘩聲。近年是合拍電影的常客,拜香港九十年代電視劇餘威所賜,南方觀眾對唐文龍有一定程度認識,最初常兩地飛,最後還是要隨大環境北移,在北京定居,一住十年。

「在北京苦學普通話,學飲酒識朋友,終於闖出一片天。本身我有武術底子,拜師洪拳師父劉家榮和張義強,在內地拍過不少古裝電視劇,也被選中拍荷里活片,在奇洛李維斯首次執導的《太極俠》中演出。在北京發展時自己已經四十三歲,算係建立髐痐眥臕式C咁多年一直都有諗過轉行,我諗大概有一萬次。不過從來冇真正下定決心,因為不甘心,就是相信,憑堅毅與自信,終有一天,有所成就。最重要係相信自己可以做到。但呢幾年在內地睇到內地電影、電視業高速發展,人人以為機會好多,但沒有實力,真係企唔到陣腳,因為內地比你叻的人更多,如果你想返去發展,先好好裝備自己,只因機會唔等人,唔係有好多個陳偉霆可以彈得出。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻