logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

【娛樂專訪】不介意演衛詩雅媽咪 嘉玲唔敢孖偉仔演喜劇 怕被打

2018-02-01
■劉嘉玲表示不介意演衛詩雅媽咪。■劉嘉玲表示不介意演衛詩雅媽咪。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)劉嘉玲與任達華(華哥) 相隔多年再合作演出賀歲喜劇《我的情敵女婿》,嘉玲自言不擅長演喜劇,但就未有向老公梁朝偉請教,她笑言:「唔需要,我好專業,其實我演戲好過佢,只係大家忽略了我 。」

影片由葉念琛執導,首次與嘉玲合作,他形容感覺很開心,不過嘉玲就自覺不適合拍導演的電影,因他向來多是拍廿來歲年輕人的愛情片。葉念琛就笑指觀眾是會長大的,而當日劇本出了之後,他就屬意由嘉玲姐演戲中的角色,並以情信打動她接拍。

戲中嘉玲飾演任達華過氣情侶,分手多年後,任達華戀上了她的女兒衛詩雅。嘉玲表示不介意演媽咪角色:「 自己呢個年紀有個廿幾歲的女好合理,只係我沒生育而已,加上故事情節好吸引到我,在現代社會係會發生,阿媽個舊情人竟然會鍾意了舊情人個女。」如現實中發生這種事,她又會怎樣處理?思想開通的嘉玲說:「 始終比較shock,但會站在個女立場,顧及個女的情緒,如果個女真係鍾意又開心,阿媽同個男人唔work,可能個女同佢work呢?我呢個年紀咩都接受到。」

情敵是自己女兒,不會傷心嗎?嘉玲認為如果有個情敵,情願是自己個女:「有咩咁傷心呢?個女一定係要同個男仔發展得好好,同埋個男仔keep得好啦,如果係一pat洁A我當然唔會畀個女同佢一齊啦,我會將我同個男仔發生過的事話畀個女聽,或者之前係我做錯呢。」嘉玲認為一對情侶分手,雙方都有問題,但時下的女仔多是鬧個男仔不會檢討自己。

開心遇TVB舊同事

影片除了有劉嘉玲與任達華演出外,導演並請來八十位影星,包括謝賢(四哥)、薛家燕、王菀之、林盛斌(Bob)、姜皓文及麥明詩等客串演出,嘉玲表示今次拍攝賀歲片最令她開心的是可以見返很多多年沒見的TVB舊同事。 葉念琛笑說:「今次碌爆晒(人情)卡,最開心請到在內地紅到日日要開騷的MC Jin(歐陽靖),最大張卡當然係嘉玲姐啦。」

演技已是公認好的嘉玲,不諱言喜劇對她來說其實是很難演,再加上跟年輕一輩有代溝,她說:「我同王菀之有代溝,她們講那些我唔係好識笑,有時接唔上,仲有阿Bob、黑仔、四哥都好搞笑,四哥鶷{場仲好笑過個角色,咩都夠膽死。」不過嘉玲發覺演喜劇原來是很歡樂的,又終於明白偉仔為何喜歡演輕鬆的喜劇,但就沒想過夫妻檔演部喜劇,她笑說:「如果我們一齊演部喜劇就會變了悲劇,因會打起上來,應該係佢打我,佢肯定嫌棄我,佢唔使說話,表情已經嫌棄我。」問到可有請教偉仔演喜劇的心得?嘉玲想也不用想就說:「唔需要,我好專業的。」

相隔多年再與華哥合作,問到嘉玲有何感覺?她笑說:「佢老... ...我講笑,佢越來越有魅力。(華哥說在片場被你電暈?) 佢把口『口浪』過油,佢一定催眠自己,話我係好靚好索。」 她笑言若現實中有一個像華哥般的女婿就好了,因他在全世界每一個地方都買層樓給太太,真的無得頂,不是價值問題,是他那份心思及願意付出。

衛詩雅大爆在片場聽到華哥跟太太講電話時很甜蜜,又不好杯中物,找男友也要向這個目標進發。談到首次跟嘉玲姐合作,詩雅大呼感覺好夢幻:「嘉玲姐真係好靚,阿媽咁靚就好,同埋會有個目標,第時自己要keep得好些,但冇時間請教嘉玲姐點keep得咁好,同嘉玲姐合作學到要保養。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻