logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

陳鍵鋒演坍塌搜救專隊隊長

2018-02-26
■陳鍵鋒■陳鍵鋒

香港文匯報訊(記者 植植)藝人楊思琦、陳鍵鋒(Samuel)、李雨陽及何華超等到將軍澳為劇集《火速救兵IV》舉行開鏡禮,眾人以劇中造型現身,介紹角色及上香祈求拍攝順利。

受訪時,說到很少回港工作,Samuel笑言是一年一度慶回歸,但很喜歡為電台拍劇,因為時間較短和故事很吸引,又指這系列已邀請他合作3、4年,不過遷就不到時間,今次就終於拍到。劇中Samuel演坍塌搜救(USAR)專隊隊長,他直言之前不太了解這專隊:「近年就比較多人熟悉,但唔係好想見到佢]咁多,譬如過年前大埔單意外就有佢]協助,因為要固定現場環境同鋸開炱a傷者出來。(角色可算辛苦?)始終隊員同隊長有齯嬪O,隊長可以指手畫腳、負責諗洁C我想藉呢個機會畀大家諗懮]每日工作的心理壓力好大,所以要支持同愛錫消防員。」Samuel表示剛完成抽血員文憑,因為要急救,本身以為咁竤祕菑v演救護員,但原來係坍塌搜救隊,都幾有興趣。

另外,思琦妹坦言恨拍這劇集很久,自己好鍾意做制服團隊,除鷵給謅坏~,都諗過做消防,不過體力真係唔得。今次做唔到消防行列都唔可惜,因為會畀佢]拯救。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻