logo 首頁 > 文匯報 > 中華體壇 > 正文

「Cue后」賽後感言:冇諗過 唔敢諗

2018-03-19
■吳安儀以5:0完勝對手。 WLBS圖片■吳安儀以5:0完勝對手。 WLBS圖片

香港文匯報訊(記者 潘志南)「四眼Cue后」吳安儀,香港時間昨日凌晨成功蟬聯世界冠軍,賽後她在個人社交網站報喜:「衛冕成功!YEAH !!!! 第一次蟆那艇L,到鶣嶀S流鼻水又喉嚨痛,仲鷊磽a睇醫生同食藥。比賽初期真鰣矕惘陷螫獢A更加冇諗過可以不失一局,但一路打上去越打越有手感,開始有返信心。入到決賽,腦海一邊不停轉『真係有得贏?』『爭一步?』一邊要俾(畀)呢鸄靰k走,提自己要專心比賽。到鷵僮荂]鶠^黚u係喊鬙X薄A冇諗過!唔敢諗!可以再帶返個獎杯翻(返)薄I」

她多謝眾人的支持:「好多謝周邊有教練隊友屋企人朋友支持!知道你]好多人睇直播睇到凌晨點幾兩點!小妹會繼續努力!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻