logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

【特稿】「獨琦」落鑊爭住呵 棄卒重囚無人理

2018-06-13
■狗達在fb撰文,指梁天琦搶盡「光環」,即使盧建民被判重囚,卻被人無視,佢仲揶揄其他反對派中人不斷借梁天琦抽水。 fb截圖■狗達在fb撰文,指梁天琦搶盡「光環」,即使盧建民被判重囚,卻被人無視,佢仲揶揄其他反對派中人不斷借梁天琦抽水。 fb截圖

咩叫「一將功成萬骨枯」?咪就係梁天琦呢種囉!高等法院前日裁決,梁天琦坐6年,而另一被告盧建民被判7年,但成班「獨派」以至傳統反對派中人就淨係對梁天琦喊苦喊忽,判刑更重嚙c建民就睬你有味,都咪話唔世態炎涼。唔少網民都慨嘆「同人唔同命」,人]坐監都風光過人,你班卒仔就「死驉v都冇人知。不過,有人就話班反對派錫住仔女唔叫佢]衝叫你衝,你竟然真係衝,點講都係抵死鵅C

盧建民曾呻待遇有差別

梁天琦及盧建民判囚後,雖然後者坐監仲耐過前者,但騿u港獨」分子同其他反對派中人眼中,兩個人好明顯有差別待遇。「獨派」以前有搞過所謂「抗爭者基金」,但似乎蠵去晒梁天琦度囉!盧建民此前鰡筐「壹傳媒」訪問時,已經呻自己生活淒慘,特別是事後沒有任何人幫他和其他寂寂無名者,「我們這些沒有政黨幫助的,因為我們被定性為激進的,沒有政黨肯幫我們。加上我們不是梁天琦,他就有很多人幫手,我們沒有的。」

正如全國政協副主席梁振英話,梁天琦鬗牊麍ㄡ握丰穧釦Q用價值儦嚏A點同你呢屭禰J呢?唔少網民都鷅穭W熱烈討論(見表)。

狗達寸反對派搶「琦」抽水

一直唔妥梁天琦鵅u熱狗」前「首領」黃洋達就發帖揶揄:「個個都係(騿^度講(梁天琦囚)六年、六年......明明判得最重鶡魽]盧建民)係判左(驉^七年,仲要同一日判,大家都一樣可以無視......」

佢仲揶揄其他反對派中人不斷借梁天琦抽水:「當抗爭還有希望時,大家就當件事係猛獸,拖後腿、砸石頭、扼殺;當運動已經死去時,大家就拿牠的獸皮,來為自己裝飾,要來做皮草,要來做手袋......」 ■香港文匯報記者 陳川

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻