logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

差別待遇引熱議

2018-06-13

許微:可憐的他,現在齯偵繸蝞a傑,淘緊身(涂謹申)都係幫梁講說話,何曾有替佢(盧建民)講-句話,七年都冇話佢判得重啦!

Jeff Raikkonen:D(齱^人鍾意睇明星。可悲。唔出名,判10年都當睇唔到。

Anna Belle:琦哥曾經租住o魚涌一間月租二萬多元,酒店服務式住宅,幾豪呀!

Siu Ki Wu:袋錢最多那位(黃台仰)......已取錢潛逃到它(他)處,歎緊世界!傻仔慢慢坐!

Edwin San Sin:你唔游埋去,佢]點用到你?這陷阱這陷阱,你鐘(鍾)意遇上!

Yoyo Tam:藉藉無名巀篔Y卒,比湖北琦仲要坐多一年,真係喊都無謂,只怪自己蠢,人衝你衝,終於就衝髐J監房。

Sakayitanaka Tanaka:總之精人出口,笨人出手,所有政棍的仔女都從沒有出來,係你班傻仔被人利用。

Wai Wong:坐幾年出薄A年紀又大,又無一技之長,死路一條。多謝欓F棍狀棍推佢]去死!

Barry Ho:呢條光明(盧建民)唔好扮傻仔啦,每見有遊行集會都帶班馬出薨滮籉V警方挑釁,今次求仁得仁囉!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻