logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

撐「獨」藝人搶光環 網民批抽水垮m

2018-06-13
■黃耀明(上)和何韻詩(下)在fb發文抽水。 fb截圖■黃耀明(上)和何韻詩(下)在fb發文抽水。 fb截圖

香港文匯報訊(記者 陳川)香港娛樂圈有不少「獨」藝人,在梁天琦判監後紛紛蒲頭。有人聲言是次判刑是對「有理想的年輕人」趕盡殺絕、「置諸死地」,有人更乘機「清算」在立法會新界東補選中打敗梁天琦的公民黨黨魁楊岳橋。有網民就睇唔過眼,話如果佢]認為暴徒當日所做麉Y琚A何以當時唔見佢]出現?有人更批評如果被打、被磚掟中者係佢]或佢]家人,現在就唔會講咩呢灟歇D話。

歌手黃耀明麜fb發文,話梁天琦被判監係「打壓異見者」,「當權者繼續自以為是,完全不去反省誰是始作俑者,甚(什)麼原因將人推向街頭,只會將更多懷著(荂^愛有理想的香港人趕盡殺絕,逃離這個城市」云云。歌手何韻詩則聲言,「已經唔止(只)政治逼(迫)害,簡直係要將年輕人置諸死地,永不超生。面對只有國家任務沒有良知麍F府,仲可以講咩?」

原名柯翠婷鵅u100毛偽人」盤菜瑩子就回帶發帖,話自己「我由第一眼見到,已經非常非常非常討厭楊岳橋」。現在同佢拍檔嚘t員杜汶澤就留言話:「我第二眼。......三件頭九粒褸垃×圾。」

「原來犯法唔應該坐監?」

唔少人就批評呢批「偽人」。「Roy Choba」就寸爆何韻詩:「當日你幮[點係唔支持本土以武制暴架(謘^喎。點解而(M)家鰜蚴s悼梁天琦?」「Hon-tai Hung」也質疑:「妳認為梁天琦的違法行為是正確?如果正確的話,點解暴動當晚唔見妳出現掟磚鵅H」

「Jason Wong」批評道:「原來犯法唔應該坐監?!暴動中受傷鴷咱薄B警務人員、消防員、被疰a鴭梁E、設施邊個去負責?判六年實在太輕!」「Luke Wong」直言:「不如你去試下(鵅^俾(畀)磚頭掟。」「Cheng Ka Lun」則「求」佢]唔好再出來害年輕人。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻