logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】偉哥仰丟低「獨琦」 激進派戥唔抵

2019-05-24
■ 黃台仰被鬧「無義氣」。 fb截圖■ 黃台仰被鬧「無義氣」。 fb截圖

在德國政府默許下,美國、英國傳媒近日高調報道「本土民主前線」前召集人黃台仰(偉哥仰)、成員李東昇原來已獲德國政府提供「難民庇護」,仲順勢用佢謗糬輕銦B抹黑《逃犯條例》的修訂,但呢條橋似乎連激進反對派自己友都唔受。呢兩日網上一大批反對派支持者鬧爆偉哥仰「冇義氣」、「懦夫」,丟低坐緊監鵅u獨琦(梁天琦)」去德國嘆世界,仲要連「港獨」都唔再鼓吹。睇謎w國今鋪真係弄巧反拙。

得知黃台仰鶻w國做驉u難民」,唔知點解有齯H好開心,但亦都有唔少人鬧爆呢件事。激進派中人「陳大文」就連環發文,一開始就鬧︰「黃台仰很無義氣。你老友小琦(梁天琦)坐六年,你係咪判咁多唔知,可能無乜事都唔奇,但你選擇潛逃台灣,到依(M)家得到德國所謂的政治庇護,做你老友真賤,有事只會被你離棄。」

鬧黃「冇義氣」「懦夫」

「陳大文」其後又再出post,話當年旺暴其實偉哥仰「在背後是多多諗頭的」,但結果所有罪名由「獨琦」嶽矷A「好啦,黃台仰大哥你依(M)家就好型喇,哎喲在文明德國呵。」佢仲質疑齯H話偉哥仰贏係贏釂A,直斥對方根本係「懦夫」。

「Akimoto Atsushi」就話:「心痛梁天琦俾黃台仰呢條×街賣×左(驉^!」「⑴cYfZ_ CW^m」揶揄道:「(偉哥仰)叫天崎(琦)衝,自已(己)唔衝,呢D(齱^就係做指揮既(鵅^行為,好野(洁^喎!好有大將之風囉!」

受「大愛」感染無晒火

偉哥仰鰡筐外媒訪問時仲賣小強,講到自己思鄉時淚眼連連,「代價沉重」,「Wailok Leung」就質問道︰「你代價有幾沉重呀?身光頸靚,又有大學讀,又有人照顧你。同埋你可以唔走架(謘^,俾你掉(丟)低鶩蚞啎舠蝷捄a都無走啦,自己口講就做『肉碎』,實質就做『瓦全』。」「Wai Hoi Ying Cecilia」揶揄︰「學德文要花好多腦力,仲唔係代價?但點解係(騿^條街到(度)喊?偉哥食曬(晒)乎?」

唔止鬧偉哥仰,德國都被怪罪搞到偉哥仰連「『港獨』信念」都冇埋。「Andy Tang」話︰「佢(偉哥仰)呢囓s入鄉隨俗,去得『左膠』德國,立場都要『左膠』D(齱^。」「Judy Chow」亦揶揄︰「果然醒目仔,去驉y大愛』德國,成個Tone(語氣)即刻唔同晒,冇晒鷶ate speech(仇恨言論)。」「Angus Yu」仲寸︰「佢自己去德國做『蝗蟲』,仲要搶埋人]大學學位,應該都唔好意思再鬧大陸人係『蝗蟲』。」

「Mak Chun Fan」就覺得,無論「獨琦」定偉哥仰都係摰臐J「梁天琦放棄武力『抗爭』,主張『和理非』;黃台仰放棄『香港獨立』,注重普世價值人權。搞鼲搕j壇野(洁^,兜鼲搕j個圈,最後都番(返)返去呢個咁傳統鴷蒆......多麼痛的領悟。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻