logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

梁詠琪濕身拍廣告浸足4小時

2019-07-11
■梁詠琪啈b水中,配合一些優雅動作。■梁詠琪啈b水中,配合一些優雅動作。

香港文匯報訊 梁詠琪(Gigi)日前拍攝廣告,一改作風,這次啈b水池中,展現出水芙蓉的一面。拍攝當日,攝影師在影樓內臨時搭建一個大水池,穿上長裙晚裝的Gigi啈b水中,配合一些優雅的手部動作,在水光波影下,展現完美的面部輪廓。

「其實只係有少少難度,因為想營造出好輕、好水潤的效果,兩邊有工作人員不停咻磳d紙潑水,製造人造浪,水黻物蚺S近眼,好幾次被水潑入眼,影響拍攝。而且雙手要浮鬗繾情A擺一囍n優雅黻囮@,但實情我隻手有重量,所以要凌空hold住隻手鄐繾情A雖然返屋企手臂肌肉有艭警h,但效果好好!哈哈,當做髐@日gym!」

動作夠晒高難度Gigi都毫無怨言,她說:「因為要就條腰線,又要就個樣靚,加埋雙手做動作,浸足4個鐘,條腰同對手好ョA手腳浸到皺皮,哈哈,當日髮型同化妝師都要不斷來來回回澗水走入水池幫我補妝整頭,大家都好專業又認真,都係為求效果靚。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻