logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

認上緋聞男友周志文屋企玩 劉佩玥幽默:證明我真的好入屋

2020-05-28
■劉佩玥認上周志文屋企。■劉佩玥認上周志文屋企。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)劉佩玥(Moon)、胡鴻鈞、譚凱琪(Zoie)、鄧佩儀、譚嘉儀及謝雪心等,昨日出席 《降魔的2.0》「疫境同行」活動,送贈抗疫物品予的士從業員。Moon被拍到上緋聞男友周志文屋企,阿Moon大方承認,並認為是好正常的事,跟男方家人都相熟,她打趣說:「咁證明我真的好入屋。」

劇中阿Moon要穿上婚紗,說到其父母目前最大的心願可能是看到她出嫁?阿Moon指家人從來沒有向她催婚,亦相信很多媽媽都不想女兒太快出嫁,她都希望有更多時間陪伴父母身邊。

近日阿Moon被拍到上緋聞男友周志文屋企,阿Moon未有否認:「去朋友屋企玩,由細到大都係好正常翵ヾA都係去玩同傾偈, (報道指你]孤男寡女? )絕對唔係孤男寡女,佢同父母一齊住。」她又自爆也有去周志文的孖生弟弟周志康屋企,跟他的女兒一齊玩:「其實我同佢]屋企人都好熟,好多男女同事都有去過佢屋企,咁證明我真的好入屋。」當問到周家一家是否都很喜歡她?阿Moon即自誇:「我咁可愛,好多長輩都喜歡我,可能我屋企都有老人家,會識得恩悀H家。」

胡鴻鈞想找蔡思貝練吻戲

胡鴻鈞與Zoie表示有追看自己的演出,說到日前播出他強吻鄧佩儀一集,胡鴻鈞笑說:「唔係強吻,雙方係你情我願,相信佢好開心。(你呢?)三生有幸。」Zoie即笑問他:「你有冇俾人扭耳仔?」胡鴻鈞即裝傻反問:「冇呀,邊個扭我?媽咪?佢最多話我做得唔夠好。」他又透露之後仍會有咀戲,而今次並非他的熒幕初吻。他笑說現實生活經驗唔夠,想請教Zoie。問他沒對象練習?他說:「未有呀,好失望。(緋聞女友蔡思貝呢?)仲未有呢個機會,(叫思貝幫你練習演技?)絕對有分享做戲經驗,會多蠸訇倇,(咀戲使唔使請教佢?)所有關於做戲都會請教佢。」

至於Zoie婚後拍咀戲可會避忌?她說:「老公接受能力較高,當然要睇劇情,佢都大方。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻