logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

汪明荃亦有虛弱一面 羅家英做大男人護妻

2020-09-03
羅家英羅家英

香港文匯報訊(記者 李思穎)羅家英應老友苑瓊丹主持節目《開工大吉77》訪問,出身自粵劇世家的家英哥,從小受到爸爸教導要把粵劇文化傳承下去,家英哥銘記於心,沒有遺忘父親的教誨。

家英哥說:「爸爸話全靠華光師傅賜啖飯畀我]食,仲話做戲唔係低下階層,係社會一分子,所以要求我將戲曲同粵劇傳頌落去,做人不能忘本!我由73年開始已經為粵劇宣傳,不時要去為新一代上堂。現在我幾忙謘A有五個徒弟、百幾個學生啦,我愛人都不時謊陘漇點,唔係教佢]功架,教佢]做戲。」

苑仔當然不放過機會,追問他和老婆汪明荃拍拖逸事,家英哥笑指招架不住,惟有坦白交代。苑仔問他如何吸引阿姐,他笑說:「我都唔係好明白,佢都冇同我講,點知佢鍾意我咩?我對佢唔算細心,又唔算好遷就佢,外界以為佢惡過我都好正常,因為佢對工作好嚴謹、要求好高,諗住佢對羅家英都係咁,實情係......都差不多啦,我好難講得出口,好難答!」家英哥自言不浪漫,為給阿姐名份而結婚,笑指自己思想陳舊:「我]冇示過愛,第一次拖手係過馬路,拖鴭韙滮S拖懱搳A之後睇戲佢話好驚就拖住我,大概係咁啦。」

二人先後經歷大病,過程中互相支持,撐起對方的心靈:「其實係阿姐病先鵅A我記得有一次佢鬗漲a開會,突然打畀我話要返香港睇醫生,咁我咪去接佢囉,知道要做手術佢都驚驚],全靠我鰨Ы銊竣j男人,『保護你,唔使驚,有我鰜蛂I』佢好感動囉。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻