logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

分手不夠一年 阮政峰認換畫

2020-10-09
■阮政峰想好低調保護新戀情。■阮政峰想好低調保護新戀情。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)藝人阮政峰與林凱恩分手後搭上咖啡師女友Liz,相戀不夠半年便分手, 近日被發現他又已有一名文青女友,外形更有點似舊愛林凱恩。被問到有新女友一事,他大方承認,但強調不是發展了很耐:「想好低調保護,人要成長,吸取髐妨e教訓,放上網對大家唔係好事,選擇低調希望大家祝福同保護我],都希望開花結果。」

有指他與前女友Liz拍拖不夠半年便分手,阮政峰澄清分開已9個月,他說:「當時我好唔開心,好多洐禷陽Q,咁硱又出現我生命,佢又陪我同幫我好多,(可會擔心被人說你換畫快?)人]點諗控制唔到,女友就唔介意,溝通得好好。」他謂原計劃一年後至同大家講,因只得家人及好友知道此事,如今給人知道都是開心,都想跟大家分享。問到言下之意即是有內鬼?他說:「唔緊要啦,又唔係唔見得光翵ヾC」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻