logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

疫情變幻愛情不變 酒店房內共膳浪漫

2021-02-15
●你儂我儂,深情對望,盡在不言中。 香港文匯報記者 攝●你儂我儂,深情對望,盡在不言中。 香港文匯報記者 攝

食肆燭光晚餐不再

昨日是一年一度的情人節,適逢大年初三公眾假期,以往不少有情人會選擇在一起共進燭光晚餐,但今年因疫情關係,仍未放寬食肆限聚令,有情侶為共度情人佳節,不惜選擇外賣食物在酒店「宅度假」(Staycation)。另方面,有巿民為免在外易受感染,只購買盆菜在家與伴侶慶祝,安心過節。有情侶則選擇改吃午餐,在日間慶祝完畢後就安心回家「煲電話粥」。●香港文匯報記者 邵昕

每年也外出慶祝的江先生,今年選擇與妻子在家度過情人節,「買鰿硉鰜峊灟飽A始終疫情未完全控制,都唔可以鬆懈,而且家中仲有一個小朋友,『限聚令』要分^都幾唔方便。」

有叫盆菜到家 有親自下廚

他說,今年花費約3,000元慶祝情人節,購買鮮花花費1,314元,「1314意味一生一世,都係對太太鴭蚇捸C一年揀一個顏色,今年買鰿鶞景嚏A以往會送去佢office(辦公室),今年放假就自己過薨薵薽峊齱C」

江先生笑說,一年只送花兩次,即使價格略有上漲也沒有所謂,「生日同情人節都一定會送花,年年係咁,今年比去年貴髐@成,但貴瓥冇所謂,最重要係太太開心。」

市民Sam亦與妻子選擇在家過情人節,由自己親自下廚準備溫馨晚餐,「今年唔會出去(食飯),舊年可能去食西餐,但??家仍有社交限制,出去食飯好多限制,外賣又唔方便,就留鰜峊虃y祝啦,最重要係兩個人在一齊度過,大家健康。」他買了一束300元左右的鮮花,希望給愛妻一個小小的驚喜。

「不同住 慶祝就要外出」

有人選擇在家安心過節,也有情侶選擇到酒店Staycation。情侶Serene和Patek今年花費5位數字過節,包括酒店費用、節日禮物以及外賣晚餐,「我]唔係住埋一齊,要慶祝節日肯定要出去,但日間我]都冇時間,夜晚鰤s店Staycation都幾有氣氛,燭光晚餐,而且得我]兩個,唔使同其他人接觸都會安心齱C」

Serene又說:「我鍾意食辣,佢(男朋友)自然係就我嗌髐t菜,今年送髐@套靚衫畀我,今晚茼磽P佢約會啦。」他倆今年沒有購買鮮花,「鮮花好虛,一段時間就謝驉A不如將蠵用褻R可以長期保留洁A用黈伬埭N能想起係佢送畀我。」

「共午膳 回家煲電話粥」

情侶麥小姐與蔡先生情人節則計劃一起享用午餐,下午取走預定的鮮花到海邊散步,晚上回家,但會再「煲電話粥」。麥小姐說:「我鍾意食牛,以往會揀西餐食牛扒,今年有疫情,都唔夠膽食未熟洁A考慮好耐不如改食中餐燉牛肉,都幾特別。」

男友蔡先生日前已預定情人節玫瑰花束,「520蚊,大概十幾枝,女朋友鍾意粉色,年年都係買差唔多價錢。」他倆是次大概花費3,000元,包括午餐、耳環禮物及玫瑰花束。

「一起就好 健康最重要」

被問到今年情人節仍有諸多限制是否影響氣氛,他們則表示為控制疫情,必須忍耐,但一切值得,「成年都係咁謚捸A只要兩個人鬗@起就好,大家健康最重要!」

情侶黃先生與李小姐昨日就到旺角逛街,「鶺廳食完午餐出薄A覺得??家疫情有好轉,出蟑僎熙ㄕw心唔少。中午食飯都唔錯,冇話氣氛唔氣氛,兩個人鬗@起就好。鶺廳都見到不少同為情侶麰鼠,大家兩人一桌彼此有距離,唔係太擔心。」兩人打算花費500元過情人節,簡單卻溫馨,「一陣去行街,想親自挑選合心意的花束送畀女友。」

情侶Cevin和 Jamine亦選擇日間完成所有慶祝活動,「女朋友鍾意食西餐,因為夜晚禁堂食,就按佢口味選擇一間好評鵀飺廳食lunch。」因疫情未完結,兩人表示未安排特別活動,「應該行完街就早囍U自返屋企,唔會有晚上活動,安全瓥ㄕn。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻