logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

關心妍 拍 MV演技大爆發

2021-05-04
●關心妍相隔5年後再推出廣東新歌。●關心妍相隔5年後再推出廣東新歌。

香港文匯報訊(記者 李思穎)關心妍(Jade)相隔5年後再推出廣東新歌《腍》,而對上一次推出廣東歌正是佗茪k兒楊榮心的時候,雖然結婚做了媽媽,事實上她依然對唱歌不離不棄,音樂仍是她生命的一部分。

Jade在許文軒主持節目中,透露不曾因為誕下女兒而把音樂工作停頓,這幾年間會留意聽新歌,鑽研歌曲和教學生,唯一是要好好安排時間。

Jade坦言今次出歌前有問准老公,主要是互相配合時間,輪流照顧小朋友,Jade笑言:「M家我除鱄n睇住自己黈伅〞磳~,仲要睇埋老公、女兒同教學生黈伅〞瞴AM家真係仲忙,而我囡囡雖然仲未明歌手呢個職業,但佢知道表演呢件事,佢好好笑會問我今日做完洁A係咪會有錢,咁咪可以買糖畀佢囉!」

Jade亦提到過往很少演戲經驗:「今次拍MV,我事前有同導演講唔好勉強一定要畀個角色我做,唔見我個樣也沒問題,但當我收到劇本同自己講Good Luck!因為今次個角色要有好多情緒,好難演,仲要處理好多復仇、奸狡感覺,估唔到出來大家覺得我演得好自然,可能人大驉A經歷多驉A又有小朋友,又可能平時同個女玩得多角色扮演遊戲,因為我得一個女,好多時候我就要扮演佢朋友,有時扮佢老師,可能或多或少有衋飢U,今次真係演技大爆發!我可以考慮去做演員,哈哈。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻