檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2010年1月3日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

鄭秀文鄧萃雯同候甘泉


http://paper.wenweipo.com   [2010-01-03]     我要評論
放大圖片

 ■鄭秀文擅於自嘲,這次找來鄧萃雯,更是妙語連珠。

 【本報訊】(記者 植植)鄭秀文演唱會第八場,請來出爐視后鄧萃雯做嘉賓,而舊愛許志安更聯同好友蘇永康、張衛健、梁漢文這個「BIG FOUR」組合來撐場,認真唔話得。

 鄭秀文介紹「四奶奶」鄧萃雯出場時說:「其實一連10晚演唱會,我都會邀請一位特別嘉賓,為免被一些小報話我乾旱和龜裂,我今晚就特登不揀男的,揀個女的,我今晚的嘉賓是四奶奶。點呀阿四?其實我和你好有淵源,你叫四奶奶嘛,你知唔知我花名叫阿四?好驚飽I四加四等於幾多?」這時鄧萃雯和應道:「八……,其實仲有我聽到你話你自己乾旱到好似沙漠咁…….怕咩?有我陪你。」

有得滋潤冇得讓

 鄭秀文說:「我就係特登搵你來陪我,你咪仲乾過我,D報紙話你幾廿年都冇拍過拖。其實請你來可以引證單身的女人好美麗飽A唔怕!始終我地會有甘泉。」雯女說:「但我們充滿滋潤,好驚動的愛情我一路都等緊,讓我先喎!」鄭秀文說:「唔制,呢D珈N得讓飽A我要扒頭就扒僭捸A我理得你呀!」兩人的一問一答,令全場觀眾拍爛手掌。

因同一牧師結識

 其後鄭秀文去換衫,雯女在台上道出,原來兩人相識是因為同一個牧師,雯女說:「我耐唔中就係牧師度聽到鄭秀文的事,我想話畀你地聽,我第一次同佢溝通就覺得佢原來真係好sweet,佢會send個訊息畀我,好似我先果排頒獎禮wyman幫我搞D衫,佢會send個信息畀我,你好型呀繼續型D咁樣喎,咁我覺得呢個人不單止有外在美,真係有內在美,跟住冇耐又send個訊息問和我一起慶祝新年好唔好,不如來紅館唱歌,嘩,我真係覺得佢有無窮信心。」

相關新聞
歌迷投訴 英皇失望「叱龤v頒獎禮 賽果受質疑 (圖)
「傳媒大獎」已成囊中物?陳奕迅故作輕視 難掩風騷 (圖)
不在乎有獎沒獎隊 容祖兒上台志在騷裙子 (圖)
頒獎禮突接丁子高sms祝賀 楊千嬅領獎 情不自禁示愛 (圖)
同期新人捧獎 小肥哭成淚人 (圖)
鄭秀文鄧萃雯同候甘泉 (圖)
謝天華去年賺錢大增 交稅需由會計師計算 (圖)
羅君左截肢住院 無線主動續約兩年 (圖)
蓋鳴暉呼籲 捐錢幫助小朋友 (圖)
座駕被撞反挨罵 鄧麗欣願賠錢息事寧人 (圖)
何韻詩高衩長裙 贏得男士友善目光 (圖)
莊思敏李蘊劉欣宜 工展會時裝展行騷 (圖)
木村日劇天王地位不保
過來人論盡 荷里活職場求生記 (圖)
韓「甜心公主」10萬捐助整形醫院 簡美妍︰小捐贈感大幸福 (圖)
演出時春光乍洩 彭美拉誤以為被Adam非禮 (圖)
影展上被男Fans示愛留下陰影 佐治古尼拒再出席記者會
Lady GaGa扮傷嚇Fans
張娜拉超人變身
金亞中捐出67萬衣服
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多