檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2013年11月3日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

妒忌女兒蔣怡訂新家規


http://paper.wenweipo.com   [2013-11-03]     我要評論
放大圖片

 ■蔣怡跟爸爸同有一身古銅色肌膚。

香港文匯報訊 蔣怡(CoCo)產後復出熒幕第一炮是為有線主持真人騷節目《蔣怡的前4後6》,這位靚媽在節目中直言自己妒忌女兒,更曾對老公大發脾氣,她說:「我生之前,翁生提議將一個佢送畀我的音樂盒放在BB房,我即刻大喊話『你已經唔愛我喇!你可以買新玵q佢(女兒),但你唔可以將我的玵q佢!』,雖然翁生解釋只係放在BB房,唔係送畀BB,但我都接受唔到,結果佢要道歉才平息到我的怒氣。」CoCo說起這樁慘事時,仍深深不忿,還不禁哽咽。為此,CoCo訂立了新家規,要老公在錫BB前一定要先錫她。

節目上,CoCo更借機投訴老公道:「我老公從未試過半夜起身,眼都未開過一下,晚晚都係得我自己換片同餵奶,佢到第二朝乜都唔知。」

CoCo亦邀請了爸爸亮相節目,大談榮升公公的喜悅,CoCo父親表示當他抱茈~孫女時難掩興奮,續說:「點睇佢(外孫女)都係似Dickson,連性格都似,好淡定,就算好多人來探佢,佢都唔會發憎。」

相關新聞
老公視作天使楊釆妮U爆 (圖)
成狗仔隊跟蹤目標 鍾嘉欣呻旅行計劃泡湯 (圖)
張繼聰教子踩單車兼任保鏢 (圖)
拒回應同居問題 Sammi稱每步已有共識
陳庭欣開餐廳 翟威廉賀禮擺位顯地位 (圖)
汪明荃透露女姐腰患發作 (圖)
軒仔怕損靚聲棄整容 (圖)
阮兆祥開處女個唱 偉仔夫婦拍片鼓勵 (圖)
啟華拍內地劇失20場騷 (圖)
克勤想挑戰演劇集奸角 (圖)
F4沒發微博賀仔仔得獎 朱孝天:不能私下恭喜? (圖)
妒忌女兒蔣怡訂新家規 (圖)
陳嘉桓抱病參加跑步賽 (圖)
中國內地導演首留名 馮小剛中國劇院打手足印 (圖)
主持萬聖節派對遲大到 蓮莎露夏恩被要求「回水」
《圖書館戰爭》電影化 榮倉奈奈為文字而戰 (圖)
上戶彩聞夫獲讚臉紅
Niall@1D日本遇「未婚妻」
占士法蘭高 槍擊案後報平安 (圖)
娛聞雜碎 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多