檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年9月15日 星期一
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

黎耀祥續約無谷野[薪


放大圖片

■黎耀祥

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎耀祥昨日出席慈善活動。祥仔透露幾個月前才剛與無乖簻龤A三年後才約滿,問到可有加人工?祥仔坦承有加人工。談到近日有傳無身n裁員及減薪節流,他表示從報章上得知,但覺得公司的安排是難免,並自爆有減騷,他說:「我都減鷵怴A自己唔係咁計,TVB工作係多勞多得,初入行時一個月有十個騷,一年有一百二十個,爆騷就另計,好難得做晒,唔夠騷公司就會白畀(人工),呢欓F策都係唔想超支,對成日爆騷囍P事無影響。」祥仔表示新約一個月簽四個騷,而拍一套劇就有約四十個騷。說到有藝人減薪減至連強積金都不用供?他說:「呢個唔清楚,呢個係供求問題,做呢行要自負盈虧,入訓練班時已知道,呢行係偏門,無絕對,自己人工OK,你睇我做得幾開心,我又唔貪心。」

有指余詠珊上場後因製作很多大型節目超支,連來年的製作費都用埋,因而要刪減資源?祥仔稱如果用埋來年的製作費就不合理,他說:「正如政府財政預算,可唔可以用埋明年的資源呢?咁大間公司唔係話要用就畀你,係唔係用大鱄曭鴃A大家垠茈倍禳C」

相關新聞
再臨紅館開騷 沒「廁所位」 蕭亞軒低調捧場小豬玩踢爆 (圖)
城城讚愛駒夠忠心保三甲 (圖)
賀大馬好友拉埋天窗 林艅斨繕L結婚衝動 (圖)
周慧敏爆常被頑皮老公作弄 (圖)
黎耀祥續約無谷野[薪 (圖)
譚小環做生意講良心 (圖)
羅霖指兒怕難維繫異地戀 (圖)
「尹律師」戲裡戲外耿直易惹禍 朱慧敏酷愛演戲無底線 (圖)
黎燕珊任「華懋行」大使 呼喚大家關愛大自然 (圖)
陳慧琳生日開騷不停收花 (圖)
Jay Z改歌詞暗示Beyonce有喜 (圖)
JB@GOT7遇車禍受驚
Britney Spears感嘆囝囝大得快
娛聞雜碎 (圖)
溫碧霞傾情演繹70人生 吳克群宋智孝球鞋作見面禮 (圖)
周杰倫年底發專輯無礙成家 (圖)
鄧紫棋獻唱橘洲音樂節 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多