檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年1月27日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂世界 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

多年競爭對手互欽佩 千嬅祖兒世紀合唱


放大圖片

■容祖兒罕有擔任千嬅個唱的表演嘉賓,更一起合唱。

香港文匯報訊 「楊千嬅 Let's Begin 世界巡迴演唱會2015」前晚在紅館舉行第二場,全場爆滿。千嬅老公丁子高與好友劉洗龍、蔡一傑、郭偉亮與太太葉佩雯台下捧場。當晚表演嘉賓容祖兒為歌迷帶來驚喜,一向被外界視為宿敵的二人更合唱擁抱,連祖兒也認為當晚是好值得紀念的一晚,千嬅更指祖兒是很優秀的競爭對手!

前晚千嬅唱了多首經典金曲打頭陣之後,她親自解構演唱會不規則舞台設計說:「今次由朱祖兒設計舞台,我問佢做乜個台不規則?原來佢話為配合今次演唱會主題Let's Begin,呢齯@個個似圓非圓麊F西,原來係『細胞分裂』,佢話Let's Begin即係由頭再來過,楊千嬅最最最開初係咩?咪細胞分裂囉,嘩,真係讀少2日書都唔得呀!」非常搞笑。

當千嬅唱到新歌《最好的債》的時候一時感觸眼泛淚光,甩了幾個字,歌迷立即大合唱並報以掌聲支持,所以她在「安哥」時也「上訴」,好好地再唱一次。

妙語論樂壇競爭關係

「安哥」部分,嘉賓容祖兒從舞台中間的機關升上台唱出《習慣失戀》,全場驚喜尖叫,唱到中段千嬅亦從舞台另一端出場,二人合唱後擁抱。祖兒問千嬅:「點解你揀唱《習慣失戀》呢?」千嬅自爆當年失戀後經常流連卡拉OK,適逢祖兒當時推出多首失戀療傷情歌,千嬅笑說:「但愈唱愈lonely,唔係好療到(傷)!」祖兒乘機玩食字:「唔療到?咁咪好潦倒?」令千嬅喪笑。

隨後她們卻變得感性起來,祖兒說:「對我來講,今晚係好值得紀念的一晚!」千嬅表示邀請祖兒做表演嘉賓,除了因為其歌曲陪伴她渡過單身的時光,另一個原因是祖兒是她人生路上和工作路上好欣賞的人之一。千嬅說:「唱片公司之間就好鬼麻煩,有虃贏鴾葴A令個市場熱鬧齱A呢種marketing洇痟N唔識計。當然鶾{獎禮上面大家都係競爭對手,唔係你贏就我輸,當然鶢閬n唔gir......係咪先?」祖兒付和:「係謘A會謘I」千嬅續說:「但過髐妨廗|返去討論自己。其實我覺得呢個圈子好應該多灟囍P嚘q手,好似我同你,哈哈哈,我鰜蚴Y勁讚我自己!」祖兒:「無所謂,呢個場你赯嚏I我從來唔諗呢鷰arketing洁A因為任何一個市場都唔可能只有一個產品,例如唔能夠只有iPhone,亦要有Samsung!」全場爆笑,祖兒補充:「最重要係大家都係咁受歡迎!」全場掌聲。

千嬅對祖兒說:「我有去睇你『1314』鶡蛹t唱會,我好感動,睇到你努力,大家同行,睇得出你背後付出幾大鴽V力。見到你病,我個心好唔舒服,曾經有過呢個感覺,就係見到Eason(陳奕迅)把聲有事黈伬唌C」提到她們的共同朋友Eason,千嬅和祖兒立即講是非,祖兒說:「Eason好多治療秘方,成個神醫咁!」千嬅說:「係呀,佢昨晚(24號)仲話有個針灸減肥唔使做運動,佢話自己試緊,得就介紹畀我喎!」祖兒露出質疑的眼神問:「得唔得謘H」千嬅說:「我同佢講呢個世界無不勞而獲,小心中伏!」哄堂大笑。

祖兒認女人最緊要歸宿

接近尾聲,祖兒對千嬅說:「我好羡慕你已經踏入人生另一個階段!」千嬅話:「你都近啦,好快謚捸I」祖兒笑說:「女人最緊要咩?歸宿!」全場掌聲,碰巧祖兒男友劉浩龍亦在觀眾席上,更坐在千嬅老公丁子高旁邊,舞台大銀幕影到二人,全場尖叫,千嬅亦向祖兒指示他們的座位,祖兒說:「係喎,兩隻獅子。(劉浩龍和丁子高同屬獅子座)。」千嬅笑說:「我呢個場好旺謘A我助手當年都係鬺嚘t唱會度識到佢現在個老公,當年演唱會叫『開大』,結果佢真係開大,仲生埋BB!」祖兒聞言甜笑。祖兒落台之前與千嬅擁抱,千嬅對茼o說:「多謝你,令我工作路上有個咁優秀的競爭對手!」

相關新聞
多年競爭對手互欽佩 千嬅祖兒世紀合唱 (2015-01-27) (圖)
拍攝新片享盡艷福 陳家樂遭人扯爛褲 (2015-01-27) (圖)
與日籍女模親密接觸 Bosco緊張手震 (2015-01-27) (圖)
學友拍MV處身水深火熱 (2015-01-27) (圖)
王傑被深圳歌迷搞喊 (2015-01-27) (圖)
《冰山上的來客》楊排長梁音去世 (2015-01-27)
SpeXial簽唱會示範「床咚」 (2015-01-27) (圖)
千嬅演唱會首獲囝囝捧場 陳奕迅做嘉賓講減肥經 (2015-01-26) (圖)
《我不是明星》表演武術 徐小明兒子珍惜學習機會 (2015-01-26) (圖)
志偉陳惠敏致祭丁羽哭別太太 (2015-01-26) (圖)
李心潔享受自由 未計劃生育 (2015-01-26) (圖)
杜德偉再開騷 不敢露太多 (2015-01-26) (圖)
容祖兒自認半個澳門人 (2015-01-26) (圖)
華姐佳麗為陸媜婷慶生 泳衣示人熱門浮現 (2015-01-25) (圖)
《我是歌手3》第四期 韓紅奪冠張靚穎墊底 (2015-01-25) (圖)
盧海鵬堅拒引誘從不賭博 (2015-01-25) (圖)
周麗淇赴四川 遺憾未能見大熊貓 (2015-01-25) (圖)
李榮浩認分手 單身過情人節 (2015-01-25) (圖)
Robynn & Kendy即興搵歌迷拍MV (2015-01-25) (圖)
劉心悠跑馬拉松不求破紀錄 (2015-01-25) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂世界

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多