檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年3月17日 星期二
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂頭條 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

吳綺莉否認當年收三千萬「分手費」


放大圖片

■吳綺莉罕有談及與成龍的關係。 有線娛樂新聞台截圖

香港文匯報訊 吳綺莉涉嫌虐待女兒卓林日前被捕,近日接受有線娛樂新聞台專訪。1999年,吳綺莉與成龍扯上關係,並懷有「龍種」,她受訪時破格提及她與成龍關係。

吳綺莉稱是她決定生下女兒並撫養成人,她否認當年她收了三千萬「分手費」的傳言,她說:「由細到大都唔鍾意解釋,每一段感情、朋友同事關係,一隻杯係敲唔響,好多事唔會一個人錯晒,我都唔係Perfect,點會評論人!(咁多年講W力撫養囡囡?)我生出鵅A唔係我照顧邊個照顧?」

從沒瞞卓林父親是誰

至於當年兩母女選擇定居上海,吳綺莉解釋指是為女兒虓Q,更謂:「因為我會覺得,如果唔係咁,現在懮更難受,鶖玊矬控o輿論壓力,就算呢件事,每人有唔同諗法,我到今刻有時未必承受得到!如果乜都畀人講,做一百件好事冇用,少少洃w經夠,咁奰藿狺U,我覺得一個小朋友會承受唔到。」

主持張學潤問可有跟(女兒)說過父親是誰?吳綺莉謂:「唔需要我講,因為佢智商正常。(由你口中講過?)由細到大冇瞞佢任何洁A我覺得屋企人係要溝通,我忽略鼳唔開心,扮無洏H為明日就無事,我無諗過佢咁上心。」

張學潤又問她是否從未埋怨過任何人,及可會厭倦被成龍新聞纏荂H吳綺莉謂:「每一個人條命,每人遇到洐齯@樣,我厭倦唔係厭倦人,如果你問我,對我自己會好ョA我唔鍾意吳綺莉呢個人,我真係成日好ョA一聽到吳小姐好厭惡。」

想搵伴但只可隨緣

肩負起單親媽咪責任,吳坦言有經濟壓力,「全部炡ㄕ鹿ㄓO,成個package似聖誕節送畀你。」她透露當年她在上海的幾年靠幫朋友裝修為生,還有畫畫及設計。直到她認為女兒在傳媒壓力下,女兒完全承受到,她倆才選擇返港。她續言:「我要生活工作賺錢,我生活唔需要同人交代,有乜好解釋。拍拖洇A情我願,過鬙h就過鬙h。」

吳綺莉也不諱言想找個伴,但只可隨緣。她說:「早十年我要花時間鹺づい迨W,因為佢有缺失(無父愛),我生得佢出薄A無論乜炡ㄕn,唔係佢錯,佢無需要承擔無必要洁A但呢一兩年無以前睇得咁細,我現在同個女一齊面對,大家照顧大家情緒!」吳綺莉又自言離不開娛樂圈,她承諾會努力工作,飲少些酒。

相關新聞
吳綺莉否認當年收三千萬「分手費」 (2015-03-17) (圖)
讚男友膚質 素顏也OK 祖兒一滴粉底益劉浩龍 (2015-03-17) (圖)
節目編排大改革 無釆膘7日劇集 (2015-03-17) (圖)
陳復生免費向亞視提供正能量節目 (2015-03-17) (圖)
郭采潔暗示戀情告急 楊佑寧稱仍沒放棄 (2015-03-17) (圖)
葉翠翠搞婚禮要慳 (2015-03-17) (圖)
梁詠琪公開B女全名 (2015-03-17)
「大阪電影節」奪特別表揚獎 阿Sa: 演藝生涯里程碑 (2015-03-16) (圖)
收視平平已滿意收貨 鄭嘉穎爆母親上網追韓劇 (2015-03-16) (圖)
郭偉亮拒談婚前背叛太太 (2015-03-16) (圖)
惠英紅素顏演腦退化長者 (2015-03-16) (圖)
甄子丹減磅胸肌現形 (2015-03-16) (圖)
吳綺莉剖白母女情 (2015-03-16) (圖)
巨星聚邵氏影城 桂莉芙晒三千萬行頭 嘉玲笑稱找Kate Moss對飲 (2015-03-15) (圖)
天華成換尿片技工 錢嘉樂拒指腹為婚 (2015-03-15) (圖)
翠如在韓曾47小時沒睡 (2015-03-15) (圖)
千嬅首帶愛兒入戲院捧自己場 (2015-03-15) (圖)
顏子菲學體操與小童同窗 (2015-03-15) (圖)
涉嫌虐女及藏毒 吳綺莉獲准保釋候查 (2015-03-14) (圖)
林峯搶著執狗屎 千語笑言男友夠Man (2015-03-14) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂頭條

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多