檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年8月27日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

主動出席撐愛女新片首映 謝賢聞曾江繼續黑面


放大圖片

■謝婷婷得到父母謝賢及狄波拉出席支持。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)電影《有客到》前晚於九展舉行首映,導演吳家麗率領徐子珊、劉心悠、謝婷婷、蔡瀚億、郭偉亮及朱晨麗等演員出席,當晚更有不少藝人前往捧場,包括麥家琪、夏文汐、葉佩雯、宣萱以及婷婷的父母謝賢(四哥)及狄波拉(拉姑)等。四哥到場後亦與記者談笑風生,但當有記者提及曾江,四哥即時板起臉口說:「唔好提呢個人好唔好?」

四哥前晚與拉姑原本只站在場外,後來被記者發現,被大批傳媒拍照的四哥為免喧賓奪主,就示意記者稍後才拍照,儀式結束後,四哥才與拉姑及婷婷影合照,並停下來接受訪問,他表示是來捧婷婷場,問到他的心情好返未?四哥說:「今日唔講呢齱A總之我特登來捧佢(婷婷)場,話晒個女都係做到第幾部戲,睇完會給婷婷評語。」當問到他驚唔驚睇鬼片?風趣的四哥就笑說:「我咪係鬼囉,我成日都搞鬼,(婷婷驚睇鬼片?)唔使特別教,會慢慢習慣。」

說到《四個小生去旅行》收視好,會否同一班「小生」食飯?四哥說:「睇佢]幾時得閒先,(溝通緊?)等佢]有時間先。」原本心情大好的四哥,當聽到記者問到會否約埋Ken哥(曾江),他即板起臉口說:「唔好提呢個人好唔好?好唔好?好唔好?畀我開心下好無?」說完即入場。

婷婷睇完鬼片要人陪

問到婷婷是否邀請父母來睇戲,她竟說:「其實係Daddy自己話來,我都冇時間打畀佢,我都呆髐@分鐘。」她又謂平時很少一家人一起睇鬼片,因她與媽咪一樣膽小,平時睇完鬼片都要做心理輔導,她笑說:「洗面、去廁所都要搵人keep住同我講洁A(沖涼都要?)唔使啦,係都搵媽咪。」

說到被Daddy搶鏡?婷婷坦言:「帶得佢來都知道,都係為件事好。」婷婷又謂不知Daddy是否已嬲完,不過她表示有睇《四個小生》爸爸做太空人那一集:「見到Daddy好開心,我開心多過驚,Daddy一向鍾意呢洁A一生人有幾個可以做到?見到Daddy好似細路哥笑得天真活潑,好感動想喊,希望將來有時間可同屋企人去旅行。」

子珊見兩行空位好驚

在片中飾演女鬼的心悠自認細膽,笑謂到場後仍然掙扎是否出席完記者會後就「撇」,她說:「雖然好想睇,但要做好心理準備,反正有換票證,我怕睇完晚上埜o差,影響到皮膚同胃口及之後的工作。」她謂去年拍的鬼片都是做完記者會就想走。說到她可找男仔陪睇壯膽?她說:「只要大膽的人就可以,男女都沒所謂,不過沒有男仔自薦約我睇鬼片,因為識我的人都知鬼片唔琝稄說A(會扣分?)直頭唔會同佢講洁C」徐子珊前晚抱蚗舅云熄聶葀{身。剛由馬來西亞宣傳該片返港的子珊,表示入到戲院見到頭兩行座位「吉晒」好驚,後來問人才知只是未入場,不過她也聽聞當地的神功戲,頭兩、三行座位會插香,幸好戲院沒有插香。問到此行可有遇到怪事?她慶幸地說:「好彩個trip無怪事,但有聽同事講過。」

相關新聞
主動出席撐愛女新片首映 謝賢聞曾江繼續黑面 (圖)
低胸花裙露事業線最搶 麥明詩不覺獲大會厚待 (圖)
龔慈恩母女檔拍廣告 (圖)
李施嬅狂食朱古力減壓 (圖)
關心妍難幫衛志豪介紹90後 (圖)
楊可涵林心如入圍逐金鐘視后
阿佘否認新居擺陣求姻緣 (圖)
多謝男友從不干預工作 黃智雯拍出浴戲不用備案 (圖)
袁偉豪爆與岑杏賢拍拖兩年 (圖)
劉浩龍不急行外母政策 (圖)
李嘉欣孖老公睇舞台劇 (圖)
陳妍希認戀陳曉
梁雨恩再演舞台劇 (圖)
劉亦菲生日開P傳宋承憲求婚
抵長沙引粉絲包圍 Gary親暱拖智孝出機場
不看批評 免受影響 Imagine Dragons巡唱最緊要食 (圖)
張艾嘉任釜山影展評委會主席 (圖)
Taylor Swift開騷向男友示愛 (圖)
蓮莎露夏恩閃爆裝赴婚禮
朴宰范笑晒赴獅城 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多