檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年9月5日 星期六
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

全因一句「唔識拍」于仁泰成功闖荷里活


放大圖片

■于仁泰夫婦結婚將近二十五周年,仍然恩愛如昔。

香港文匯報訊 有荷里活電影「鬼王」之稱的于仁泰導演近日接受有線《星級會客室》專訪,與汪曼玲大談其電影生涯。

于仁泰拍攝過不少備受好評的電影,代表作品有《白髮魔女傳》,提到當年與林青霞及張國榮合作,于仁泰表示私底下與二人非常老友,「我記得有場講佢兩個鬗穭勾髜齱A我叫張國榮要肉緊齱A唔好作狀錫下算,之後去搵林青霞傾,未開口佢已經問我『係咪傾麚儺腹H你想去到幾盡?』傾完佢都無問題,淨係話『唔好咁大力』,諗返都好好笑。」《白》不但成功得到觀眾注目,更為于仁泰帶來踏入荷里活電影的機會,「外國人好欣賞《白髮魔女傳》麍艷感,初時我以為佢]搵我拍武俠片,點知原來係拍鬼片,但我從來唔睇恐怖片,當時去見老闆時,我坦白同佢講唔識拍,結果佢反而話『出面有好多人排緊隊,好彩你無好似佢]答同一個答案』。於是我將恐怖片當武俠片咁拍,反正鬼唔係真,做咩都得。」

撐李連杰昂貴身價合理

其後李連杰邀請于仁泰回歸中國拍攝《霍元甲》,「好多人拍過《霍元甲》,我問李連杰點解要我再拍,佢話想藉一套戲將中國武術精髓帶出薄A我覺得出發點好好,所以就應承驉C」當年李連杰身價已達1,000萬美金,但于仁泰解釋是合理價錢,「如果你每日見到佢食大包止痛藥,你就會明白武打演員麰W處,絕對係辛苦錢薄C」

于仁泰自小患有小兒麻痺症,經常被人取笑「跛腳」,形成性格內向自卑,「我迫自己去外國留學,做導演又迫自己面對人群,咬緊牙關克服心理關口,好多人都話我現在同以前好唔同。」

于仁泰坦言因太太沈月明而改變,當年對太太一見鍾情,結婚將近二十五周年,二人仍然恩愛如昔,于仁泰稱太太值一百分,「太太係一個好善良鴾H,永遠睇到人好鴾@面。佢成日叫我放低個病對我鼣掉v,唔好咁執荂C」曾任電影宣傳的沈月明婚後跟隨于仁泰移居美國,放棄事業仍無怨無悔,笑言不介意做「阿四」:「我同佢拍拖時好多朋友反對,但其實佢好專一,我]都鍾意寧靜鴷肮﹛A到今日我]都有好多話題。」

相關新聞
鍾楚紅不敢組「美人旅行團」 (圖)
對香港電視業感唏噓 陳秀雯遇睄@本便拍 (圖)
梁雨恩從祖藍身上獲益良多 (圖)
彭懷安望人月兩團圓 (圖)
接二連三跌倒 羅霖甩骹離奇痊癒 (圖)
朱慧敏欲趁低吸納供多層樓 (圖)
C AllStar尾場超時罰錢仍嗌爽 (圖)
沈震軒:只是住同一條村 (圖)
全因一句「唔識拍」于仁泰成功闖荷里活 (圖)
唐詩詠向洪永城派定心丸 (圖)
謝君豪邊跑步邊哼粵曲 (圖)
首次擔正曾憂慮票房 王菀之邀男友看正場 (圖)
金秀賢玄彬每集袋1億韓圜稱霸 (圖)
新片亮相威尼斯獲好評 麥克雷法路難捨眾影迷 (圖)
妮妲莉寶雯自導新片首映 以國前總統佩雷斯撐場 (圖)
信宇@B1A4膝蓋受傷待做手術
Wendy@Red Velvet學生時代是模範生
INFINITE抵台惹混亂 (圖)
RINA@SCANDAL紀錄片中灑淚
娛聞雜碎 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多