檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年11月4日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 文匯馬經 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

本報消息:活力歡騰挑戰直震撼


放大圖片

今個禮拜雖然無夜馬跑,但越洋轉播賽事一個接一個,繼昨日轉播墨盃賽馬日賽事之後,本周六又有七場阿聯酋錦標賽馬日賽事於澳洲舉行,馬迷可以話比平時更唔得閒。講番點解連續兩個禮拜三無夜馬跑,據聞編賽期鶧}時,經已預魕O個禮拜三無夜馬,原來本星期六國內成都搞鰴鶗國速度賽馬大獎賽總決賽,香港馬會為中國馬術協會提供唔少技術支援,同埋相關技術人員,而馬會一班高層亦都準備好出席呢場大賽。點知一切制作程序辦到差唔多之際,由武漢運去成都批戰馬,發覺有病毒感染情況,大家都知道,現今國內檢疫制度仲未咁完善,馬匹一領洁A事件可大可小,所以呢單洁A當局想低調處理,搞唔成都無計,所以今個禮拜三無夜賽舉行,事件大概來龍去脈就係咁。雖然呢個禮拜三無夜賽,但部份香港騎師則依然馬不停蹄,繼續為賽事而奔波,事關呢個禮拜,正如先前所述,有墨盃又有阿聯酋錦標,好彩就係無夜賽,去得澳洲出賽屪M師,唔使飛來飛去兩頭騰,索性逗留鶹D洲一個禮拜,跑完先至返香港跑周日賽事,你話盞唔盞。

潘頓鷎布袓M隻大熱門馬「成名遊戲」,最終跑第十三名而回,演出稍令馬迷失望,呢位仁兄今季因為季初養傷關係,成績俾莫雷拉一早彈離,不過咁,運氣呢家洁A似乎陸續黐番鶻儮y身上,據講呢個禮拜日,佢獲大摩「活力歡騰」(圖6號)支持上陣爭婦女銀袋,大家知唔知道,對上一隻潘頓騎大摩出賽黻走Y幾時翵ヾH翻查資料,經已係上年一月十九日騎「軍事出擊」跑董事盃,得第四名後騎練便再無合作,今次破冰,會唔會重新有個好開始,的確要拭目以待。

今次潘頓騎大摩隻「活力歡騰」出戰婦女銀袋,所跑路程屬千八米,呢匹馬至今兩戰此程全勝,而今季已有兩場田草中距離賽事作熱身,今次進入第三回合,埋門狀態已見越來越好,加上今次由潘頓執韁鬥志鮮明,相信是匹爭勝實力馬,不過「活力歡騰」要贏這場贊助賽,最強的對手還是要過「直震撼」這關。「直震撼」上場跑谷草一哩,雖然輸給「馬上發財」,但本身能夠憑級數,鰣t重磅下跑入一席第二名,以當時的狀態而言,這駒根本並非在最佳水準,幕後亦一早揚言,出擊主力目標是今仗婦女銀袋千八米,所以谷草一哩這戰志在熱身開氣,能夠跑得幾多便幾多,果然這匹「直震撼」在韋達胯下輕描淡寫便跑入一席第二名,今次磨得真正好水準出戰千八米,已有很大機會補中。

當然,除「直震撼」外,「活力歡騰」還有一些狀態正勇的實力分子要應付,賀賢新勝的「格哥兒」便是其中一駒。「格哥兒」在上場於此程爆三十多倍冷門獲勝,雖只以頸位之微贏「期惑」,但論本身狀態依然並非處最佳水準,勝在本身路程拿手,今回再來無疑對手是增強了,但以這駒現時大勇水準,當然有足夠本錢與任何對手周旋。目前來說,婦女銀袋賽暫時以「活力歡騰」、「直震撼」及「格哥兒」三駒的實力及狀態最為對辦,相信冠軍之選,應不出這三駒之內,至於其他有機會爭入前三甲者,大家不妨等待排位之後,再看其餘幾位前列騎師所揀的坐騎是甚麼,屆時才加以兼顧。基本上這場婦女銀袋賽,爭勝機會秤先「直震撼」,次選是「活力歡騰」,「格哥兒」則是第三選擇。

相關新聞
本報消息:活力歡騰挑戰直震撼 (圖)
一眼關七:綵衣冷知識話你知 (圖)
穿梭馬場:追蔡廄初出馬有賺
睇通睇透:自由哥十一月郁手
昨日澳洲墨爾本盃賽馬日派彩表 (圖)
今季練馬師三T成績 (圖)
今季騎師三T成績 (圖)
周日(11月8日)沙田十場泥草日馬報名表 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
文匯馬經

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多