檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年11月22日 星期日
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂世界 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

祖兒打氣劉浩龍澳門賽車拿第二


放大圖片

■比賽結果由方力申獲得第一位,劉浩龍拎第二名,第三名就係余文樂。

香港文匯報訊(記者 植毅儀)方力申、余文樂、劉浩龍(師兄)、周秀娜、苟芸慧、莊思敏同曾國祥等一眾藝人昨日於澳門參加明星蓮花挑戰賽,在澳門東望洋賽道一較高下。最終,比賽結果由方力申獲得第一位,劉浩龍拎第二名,第三名就係余文樂。小方有女友鄧麗欣(Stephy)支持,容祖兒(Joey)化身頒獎嘉賓,到場為男友師兄打氣,Joey就負責頒獎畀第三名的余文樂。

劉浩龍表示於比賽中拿第二已經覺得好開心,他說:「其實今朝(昨日)心情真係好緊張,因為個個都叫我小心,越講我就越擔心,因為我真係好細膽,一起步,我就慢慢起步,再追上去。」師兄又稱,之前鬗s路都睇住小方同樂仔大鬥法,見到佢]有籪I撞,自己就跟前少少,後尾樂仔有灟囍n彩,架車有少少故障。之前知唔知女友會來頒獎?他說:「首先,我來比賽冇諗過上頒獎台,所以冇問邊個頒獎,我都係盡力而為。吳奇隆頒獎畀我,我都好開心,因為吳奇隆都係一個我好鍾意的偶像,在他手上得到呢個獎,我都覺得好榮幸。」

相關新聞
陳凱琳沖繩拍劇母隨行 (2015-11-22) (圖)
關心妍相隔3年再參與頒獎禮 (2015-11-22) (圖)
祖兒打氣劉浩龍澳門賽車拿第二 (2015-11-22) (圖)
龔嘉欣望台慶姨當生日禮物 (2015-11-22) (圖)
鍾嘉欣河南話UFans (2015-11-22) (圖)
連詩雅遊意大利被偷錢包 (2015-11-22) (圖)
江希文與非洲小童合唱 (2015-11-22) (圖)
陳慧嫻為演唱會減肥 (2015-11-22) (圖)
溫拿:Never Say Goodbye (2015-11-21) (圖)
吳若希終可「全面」示人 (2015-11-21) (圖)
莊思敏澳門排位賽炒車 (2015-11-21) (圖)
霍汶希再擔綱紀錄電影監製 (2015-11-21) (圖)
陳慧嫻兩度做發燒碟無壓力 (2015-11-21) (圖)
夏文汐唱出癮望開到美加 (2015-11-20) (圖)
Jessica C.下周拍全裸孕照 (2015-11-20) (圖)
衛詩雅被男友逼去跑山 (2015-11-20) (圖)
陳家樂想孖陳凱彤做熒幕情侶 (2015-11-20) (圖)
郭富城版猴王炸裂歸來 (2015-11-20) (圖)
趙頌茹慨嘆小三像感冒一樣多 (2015-11-20) (圖)
王菀之太忙 沒時間準備婚禮 (2015-11-20) (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂世界

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多