檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2015年12月24日 星期四
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

冬至夜一家台上團圓倍溫馨 蝦餃仔 小籠包攬Kelly唔肯走


放大圖片

■陳慧琳難得與兩個囝囝同台。

香港文匯報訊(記者 李慶全)陳慧琳(Kelly)的「Let's Celebrate!世界巡迴演唱會2015」前晚舉行到第五場,於冬至一家團圓好日子,Kelly亦偕大仔Chace(劉昇、蝦餃仔),細仔Riley(劉琛、小籠包)上台跟歌迷見面,兩個小朋友可愛地拖實媽咪手及揮動熒光棒,伴粊elly唱《星夢情真》,最後還攬實媽咪不放,差點不肯返落台,場面溫馨又搞笑。

Kelly於台上說:「做阿媽真的不簡單,我覺得比做歌手更難!」唱完歌她蹲下身攬茖潃茈J,叫他倆不用驚,還要跟台下爸爸打招呼,她更不停叫觀眾拍多些照片,因機會難得。Kelly又叫小籠包晒可愛給大家看,萌爆的小籠包即笑晒伸出舌頭,觀眾都被U到暈。Kelly又將咪高鋒遞到蝦餃仔面前,六歲的蝦餃仔清晰地說 : 「Merry Christmas everybody! I love you Mum!」到三歲小籠包,雖然講話不算太清楚,但也好叻跟住哥哥照講一次,見哥哥話鶗x高驚驚,他也大大聲話:「I scare of this high too . 」可愛模樣令全場觀眾開懷大笑。

公開感謝老公

接粊elly吩咐兩個仔說:「好啦,要返屋企啦。返到去要即刻堐惕r!」然而兩個仔都搖頭不肯走,Kelly助手只好上台幫手拉兩個仔離開,但兩個仔即嘴扁扁不理助手姐姐,Kelly無奈不停悄潃茈J:「一係咁啦,明日再來過啦好唔好?乖乖啦,隔多幾日媽咪再見你],好唔好?」雖然出動慈母真情,但兩個仔卻無動於衷,大仔只管攬實Kelly不放,細仔又跟虓荌窗AKelly一手攬一個,結果要助手及外傭齊上台夾硬才把兩個小朋友帶走。Kelly一臉依依不捨地跟兩個寶貝說拜拜,才鬆口氣說:「大家沒見我幾年,就係生魕O兩件出來啦!」有歌迷即回應她大叫:「整多件!」Kelly答謂:「爸爸辛苦一點, 我反而沒這麼辛苦,爸爸日日丹鶢漭鞳A我開演唱會在台上面講真都幾享受。」到答謝環節,Kelly眼濕濕公開多謝老公Alex以及父母家人:「多謝我老公......咁明白我,支持我咁多年啦。我老公叫我唔好喊,佢話你唔好喊啦,齯H以為你黐線!但係我忍唔住嘛!」當日阿Mark(雷頌德) 出場與Kelly對唱,而張家輝繼續上台做表演嘉賓,關詠荷及女兒則於台下為爸爸打氣。

相關新聞
海盜王「吸水」力竟最弱 尊尼特普慘成「蝕本貨」 (圖)
抵台8個半鐘連趕兩場 宋智孝嗌肚餓 (圖)
柏林影展主席送千張飛予難民 (圖)
濱崎步開Instagram為期32天
Mark Hamill反串扮病人
不怕惡評 反激發靈感 San E:仇敵助我勇往直前 (圖)
Stephy低胸豁出去 小方盼票房過千萬 (圖)
開騷慶祝澳門回歸 Sammi雨中載歌載舞 (圖)
2015國劇盛典錄製 百位巨星閃耀紅毯 (圖)
空降湖南衛視春晚溜冰 曭蛦Q要求挑戰高難度
曾路得推新專輯鼓勵抑鬱症患者 (圖)
冬至夜一家台上團圓倍溫馨 蝦餃仔 小籠包攬Kelly唔肯走 (圖)
貝安琪透露平安夜會「平安」度過 (圖)
提兒子被丈夫打 林雅詩哽咽:會盡全力保護 (圖)
家英哥心痛阿姐「似陪斬」 (圖)
林子博攜子女與葉問搞笑互動 (圖)
東張西望主持大換血 宋熙年稱是新挑戰 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多