logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

敏之演性治療師 學以致用

2016-05-28

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)張兆輝(輝哥)、陳敏之、阮兆祥、江美儀、陳嘉佳(細細粒)、沈震軒、王君馨、陳華鑫及監製文偉鴻,昨日為性喜劇《性在有情》宣傳,該劇將於6月4日於myTV SUPER播映。

昨日一眾藝員以睡衣打扮於酒店豪華套房內宣傳,輝哥更抱起穿上性感睡衣的敏之,敏之又騎在輝哥背上為他按摩,十分香艷;而阮兆祥與江美儀就扮咀,又玩「戴手套」,不過最搞笑就是細細粒一坐落床影大合照時,全部人像在坐船不停地搖晃。

敏之表示劇中飾演性治療師,故現時對性知識很豐富。身旁的輝哥就笑她:「你老公真係幸福。」敏之亦不諱言:「我老公幸福驉C」她又指拍攝時有跟真的性治療師上堂,教識她很多動作,問到可有學以致用?敏之笑說:「試驉A等緊成果。」

輝哥就認為生育一事順其自然會較好,而他自己就鍾意生女。問到會否再生多個?輝哥即拒絕:「現在非常非常滿足,好滿足。」

劇中他們有很多床上戲,問到可擔心另一半睇到會尷尬?輝哥說:「梗係唔驚,都係工作,試過全日都係拍床戲,不停咀,係得放宵夜至有得WW,不過有得揀寧願拍武俠片。」

細細粒昨日坐在阮兆祥(祥仔)大腿上,令祥仔狀甚痛苦。另提到她被拍到日前違例泊車兼被銷車時與管理員爭論,問到可會怕嚇怕追求者?她承認自己做錯:「真係我唔琚A自己太為食,食物當前唔顧儀態,好開心見到麵包,但唔開心見到被鎖車,一時嬲嬲]講炴N高八度,自己有時見到人亂泊車搞到塞車都鬧人,講句『唔好意思,對唔住』。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片