logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

拍爆炸跳樓戲親上陣 黃德斌曾打到斷指筋

2016-06-30
■黃德斌(右)坦言現在不會再做危險動作。■黃德斌(右)坦言現在不會再做危險動作。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黃德斌、張曦雯(Kelly)、鄧佩儀及王卓淇等,昨日到將軍澳出席明珠台美劇《Heroes再現》宣傳活動,眾人以劇中角色造型亮相,並分組玩扯大纜遊戲,當中以Kelly最落力,穿上緊身短裙腳踏高跟鞋的她更幾乎走光。

本身有電單車牌的黃德斌,之前在劇集《鐵馬戰車》中飾演交通警,大部分電單車都親身上陣,談到昨日楊明拍劇駕電單車時發生意外,膝頭傷口深至見骨,他也戥對方感到痛:「咁唔小心,電單車膝頭位好易磨薑,都戥佢痛,勸佢唔好咁搏,拍劇時間長要精神,好易有意外。」說到楊明受傷後一度繼續拍攝?黃德斌指自己當年拍《女拳》,打到斷無名指筋,去完醫院返去再拍。

問到覺得公司的保障是否足夠?他說:「都夠,太難會有特技人做,始終意外係始料之外,比起以前已好好,廿幾年前想搏殺,拍爆炸戲要由三樓跳落薄A人]以為我係替身,鶩茼~代個個都係咁做,見到人]做都想試。」他慶幸拍戲多年都只是小傷,但現在叫他做再危險動作也不會做。

麥美恩向梁嘉琪道歉

擔任活動司儀的麥美恩(Mayanne)對於有份主持的節目《學是學非》拍檔梁嘉琪與張秀文傳不和,問到她幫哪個拍檔?Mayanne就自責說:「要向嘉琪道歉,話題本來已經完,因為我無啦啦彈鬙y話『佢]割席』,令話題越來越豐富,(佢兩個有無面左左?)無,我]平時都係互窒!(玩出真火?)幾有娛樂性呀!(你做和事佬?)佢]話我係花生友,只會鰤撳骱說C」

問到是否女仔多是非多?Mayanne指她們六個都好有性格及喜好都不同,但大家都磨合到,亦知道大家的缺點。問到哪個缺點最多?Mayanne即搶認:「我最多,我情緒唔好,有時會嚇親佢],都係佢]包容我。」有指不和導火線是嘉琪嫌湯洛雯轉數慢?Mayanne說:「阿湯唔蠢,佢叫聰明湯,(反話?)大家自己諗!其實我先係最蠢那個啦!」她又笑指跟其他五個拍檔都不熟絡,是「孤獨精」。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片