logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

尹蓁晞沒和蕭立莊聯絡

2016-07-15
■尹蓁晞(右)與陶枳樽到觀塘出席活動。■尹蓁晞(右)與陶枳樽到觀塘出席活動。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)尹蓁晞(Yumi)與陶枳樽(Crz)昨日到觀塘出席《娛樂合作藝術會》開幕,早前吳若希被翻情帳,有指她曾在微博有另一個分身戶口,並被揭在賬戶內鬧爆當時的男朋友蕭立莊向Yumi要電話。問到Yumi此事,她承認是在朋友聚會上認識蕭立莊,她說:「佢打俾我問我睇唔睇周杰倫演唱會,我唔知係唔係追我,因為當時我有男朋友所以推驉A那次拒絕鼳之後就冇再搵我,已經係五年前的事,近年都冇見面。」

同場的陶枳樽表示在三個月前用了近兩萬元續約近日全線結業的連鎖健身中心California Fitness六年,問到如何追討? 她無奈地說:「睇定先,有傳會有其他機構收購。」問到以往可有被靚仔教練游說購買健身課程? Cry笑說:「本身都考到教練牌,所以靚仔對我來講無用,我每次做運動都無化妝,都幾肉酸,多數都係低頭默默跑步。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片