logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

許廷鏗成功減走十幾磅

2016-10-21
■許廷鏗■許廷鏗

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)許廷鏗(Alfred)、方健儀及著名旅遊專欄作家胡慧沖等昨日出席網絡頒獎禮,剛由加拿大拍《你在我在》MV返港的Alfred,出席活動後又要趕往新加坡出席頒獎禮。

近日積極減肥的Alfred清減不少,他說:「減髐Q幾磅,距離目標仲差三磅,目標係減廿磅,最開心係荓o落讕聶ョA聽到齯H話我瘦鰴ㄥ}心謘C」他透露近日正忙於做一個網上音樂project,準備月底推出,今次更碌盡人情牌,邀請了過廿位藝人幫手,其中有吳業坤、鄭欣宜、Dear Jane,笑言還不到債。問到可有邀請好友吳若希幫手?他說:「有聯絡,但今次冇幫手,(傳她有BB?)唔清楚,冇問,只係問佢遊戲機有冇貨,見佢打得咁開心,又唔係好信,(指她轉玩地下情?)唔係好清楚,唔八卦娛樂新聞翵ヾC」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻